سلام سارا خوبی؟
هنوزم لکه بینی داری؟
عزیزم بارداری دلدرد داره کمر درد داره شیاف زدی قط شد لکه هات؟
سلام عزیزم خوبی عشقم لک ندارم فقط درد دارم
درد هم کم کم میره اگه نرفت برو پیش دکترت
سلام به روی ماهتون مامان جان
دل درد و لکه بینی در بارداری علامت هشدار در نظر گرفته شده و به ما می گوید که باید بیشتر مراقب باشیم. بنابراین فعلا هر شب یک عدد شیاف سیکلوژست ۴۰۰ به صورت مقعدی استفاده کنید.تا زمان باثبات شدن شرایط و سونوگرافی هفته 12، استراحت رو به مطلق داشته باشید ، سفر نروید، از ایستادن برای مدت طولانی و یا پیاده روی بیش از حد اجتناب کنید. رابطه جنسی (دخول هم از نوع مقعدی و هم از نوع واژینال) متوقف شود، تحریک سینه ها انجام نشود و از همه مهم تر در هر حالت و حتی بدون نزدیکی شما نباید به ارگاسم برسید. اگر یبوست دارید حتما برطرف شود. اگر با وجود رعایت این نکات شرایط بدتر شد یا درد شدت پیدا کرد یا مجددا لکه بینی داشتید زودتر جهت سونوگرافی مراجعه کنید❤️
سلام خانم دکتر ب ای تحریک سینه ها که گفتین من پسرمو شیرمیدم
مامان جان شیردهی در بارداری تا زمانی مجاز است که لکه بینی و درد نداشته باشید بنابراین ديگر وقت آن رسیده که دلبندتان را از شیر بگیرید
ممنونم عزیزم خیلی لطف کردین