Ooma
پرسش (1401/05/06):

آیا آمپول سفتریاکسون با ال دی تداخل داره؟؟

سلام متخصص عزیز وقت بخیر . من این ماه ۹ عدد قرص ال دی مصرف کردم که این وسط یکی دو روز نخوردم . ۱۰ روز هم به موعد پریودیم مونده
حال بنا به تشخیص پرشک آمپول سفتریاکسون تزریق کردم بخاطر عفونت و اینکه برای من داکسی ساکین هم‌تجویز کردن هر دوازده ساعت بخورم

میخواستم بدونم میشه همزمان با این داروها ال دی ادامه بدم یا نه؟؟؟
و اینکه اگه ادامه بدم ضرر داره ؟؟؟
ببخشید که طوالانی شد❤

سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم هدف از مصرف ال دی چه بوده است؟
منظم کردن دوره و استراحت بین اقدام
عزیزم می‌توانید ادامه دهید اما روی اثر جلوگیری آن حساب نکنید 🌷
ممنون از پاسخگویتون ❤❤❤❤
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.