سلام متخصص عزیز وقت بخیر . من این ماه ۹ عدد قرص ال دی مصرف کردم که این وسط یکی دو روز نخوردم .
۱۰ روز هم به موعد پریودیم مونده
حال بنا به تشخیص پرشک آمپول سفتریاکسون تزریق کردم بخاطر عفونت و اینکه برای من داکسی ساکین همتجویز کردن هر دوازده ساعت بخورم
میخواستم بدونم میشه همزمان با این داروها ال دی ادامه بدم یا نه؟؟؟
و اینکه اگه ادامه بدم ضرر داره ؟؟؟
ببخشید که طوالانی شد❤
پرسش (1401/05/06):
آیا آمپول سفتریاکسون با ال دی تداخل داره؟؟
437
10
1401/05/06
سوال کننده
0
1401/05/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم هدف از مصرف ال دی چه بوده است؟
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم هدف از مصرف ال دی چه بوده است؟
0
1401/05/07
سوال کننده
منظم کردن دوره و استراحت بین اقدام
1
1401/05/07
پزشک اوما
عزیزم میتوانید ادامه دهید اما روی اثر جلوگیری آن حساب نکنید 🌷
1
1401/05/07
سوال کننده
ممنون از پاسخگویتون ❤❤❤❤
1
1401/05/07
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️
1
1401/05/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




