Ooma
پرسش (1401/05/06):

تفسیر آزمایش نوزاد چهارماهه

سلام خانم دکتر شبتون بخیر
سوال دوستم هستش ممنون میشم زودتر جواب بدین 🙏🙏
👇👇
دخترم جواب غربالگری که اومد گفتن باقالی هست گفتن 4ماهه که بشه تکرار کنم این👇 جواب آزمایشش هست باقالی هست یا نه؟؟

تفسیر آزمایش نوزاد چهارماهه
بله عزیزم دخترشون فاویسمه
مشکل خاصی نداره 4 ماه و 10 روز دوباره آزمایشو تکرار میکنن
اگه رفع نشده بود فک کنم حدود 7 ماهگی باز تکرار میکنن
خیلی از بچه ها زیر یک سال فاویسمشون رفع میشه
فقط یه سری از دارو ها رو نمیتونن مصرف کنن باید احتیاط کنن
4ماه و نیم‌شه
ممنون عزیزم
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌷
بله. دلبند دوستتان درگیر فاویسم است. باید تحت نظر متخصص اطفال روال تکرار آزمایش مشخص شود ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه