سلام خانم دکتر شبتون بخیر
سوال دوستم هستش ممنون میشم زودتر جواب بدین 🙏🙏
👇👇
دخترم جواب غربالگری که اومد گفتن باقالی هست گفتن 4ماهه که بشه تکرار کنم این👇 جواب آزمایشش هست باقالی هست یا نه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



402
1401/05/06




