Ooma
پرسش (1401/05/05):

سینه خیز رفتن نوزاد

سلام مامانای عزیز دخترم ۵ ماه و ۲۳ روز داره سینه خیز نمی ره یعنی پاشو جمع می کنه ولی نمی تونه خودش رو بکشه جلو و حرص می خوره و سریع جیغ میزنه برمگردون. ولی گاها دور خودش چرخ می زنه. به نظرتون برا سینه خیز رفتنش دیر نشده؟ چیکار کنم زودتر سینه خیز بره؟ دستم و پشت پاش میزارم ولی فایده نداره.

نه اصلا دیر نیست
ولی اسباب بازیایی که دوست داره رو بزار جلوتر تا بره سمتشون
نه اصلا دیر نیست
خب دیر نیست که 😐 . چرا الکی حرص میخورین و استرس میگیرین . هر بچه ای یه جوره . تو فقط میتونی دستت رو پشت پاهاش بذاری تا خودش فشار بده و بره جلو . کم کم یاد میگیره
بچه ها متفاوتن
میتونی جلوش دستشو بگیری خودشو بکشه به جلو سمتت
حالا والا دختر من الان ۴ ماه و نیم هست و تازه یواش یواش برمیگرده رو شکم . درحالیکه یه نینی دیدم تو اینستا که تو ۳ ماهگی هست و قشنگ به پاهاش فشار میاره و خودش رو میکشه جلو . بچه ها متفاوتن
پسر من تازه میتونه بره اونم به زووور🤣
بچه من ده ماهشه نمیتونه چهار دست و پا بره 😀
عزیزم نگران نباش دختر من یهو سینه خیز رفت الان داره تمرین میکنه چهاردستو پا بره ،شاید 2 ماهه کامل میتونه سینه خیز بره
بچه ۵ ماهه سینه خیز بره؟؟🥴🤔🤔🤔🤔توقعاتی داریدا
تا ۸.۹ ماهگی طبیعی نره خیلیا هم نمیرن یهو پامیشن راه میرن
بچه منم هنوز سینه خیز نمیره .بچه ها باهم متفاوتن نگرانی نداره ک
نگران که نیستم ولی خوب گفتم اگر کسی تجربه داره که زودتر سینه خیز بره انجام بدم خودم راحت شم همش تو بغلمه اینطوری یکم سرگرم میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه