سلام خانم دکتر عزیز و مهربون
من شدیدا سرما خوردم سه روزه گلوم درد میکنه میسوزه سرفه خشک هم دارم گاهی داغ میشه بدنم گاهی میلرزم آبریزش بینی دارم. مایعات میخورم سوپ و آبلیمو و عسل. اما فایده نداره.
دکتر گفت چرک خشککن آزیترومایسین و استامینوفن با شربت دیفنهیدرامین توی بارداری ضرر نداره میتونی بخوری. سرم هم دیروز و امروز زدم. خوب نمیشم، میترسم برای جنین مشکل پیش بیاد.
وقتی سرفه میکنم به شکمم خیلی فشار میاد. نمیدونم چیکار کنم
ممنون میشم راهنمایی کنید🙏❤❤
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



348
1401/05/05


