Ooma
پرسش (1401/05/05):

سلام خانوما سونو آنومالی رفتم

سلام خانوم دکتر میشه نگاه کنین ببین همه چی خوبه

سلام خانوما سونو آنومالی رفتم
سلام خانوما سونو آنومالی رفتم
همه چی عالیه
گل دخترت خوش قدم باشه
مرسی عریزیم
فوکوس اکوژن قلب رویت شده ک اصلا چیزی خاصی نیست و ب مرور تا اخر بارداری بر طرف میشه فقط جعت پیگیری اختمالا سونو یا اکوی قلب جنین بخواد وگرنه چیز بد و خطر ناکی نیس کم کم خودش تا انتهای باردار رفع میشه
رو چی تاثیر میزاره یعنی
سلام مامان جان
برای تفسیر صحیح اگر مقدور است عکس گزارش غربالگری ها را ارسال کنید تا ببینم
یعنی عکس غربالگری اولو بفرستم؟
سلام خانوما سونو آنومالی رفتم
بله جانم، این غربالگری نیست منظورم بخش آزمایش خون غربالگری است
سلام خانوما سونو آنومالی رفتم
سلام خانوما سونو آنومالی رفتم
ممنونم جانم، در سونوگرافی آنومالی اسکن انجام شده برای شما وضعیت جفت ، جنین و حجم مایع آمنیوتیک و طول سرویکس همگی طبیعی بوده و مشکلی ندارد. اندام ها و ارگان های مورد بررسی گل دخترتان نیز طبیعی هستند فقط اینکه یک کانون اکوژن در قلب دیده شده است. به صورت کلی کانون های اکوژن در قلب تنها در صورتی اهمیت دارند که نتیجه غربالگری ها مشکوک و یا نامناسب باشد که خوشبختانه در مورد شما این مشکل وجود نداشته است. فقط جهت اطمینان یک اکوکاردیوگرافی قلب جنین حتما انجام شود تا برحسب نتیجه آن اطلاعات دقیق تری نسبت به قلب دلبندتان داشته باشیم، سونوگرافی نیز در هفته 24 تکرار شود 🌷
خب این مشکلی ک میگین رو چ چیزایی تاثیر میزاره؟خطرناکه واسش خدایی نکرده؟
عزیزم موردی است که در قلب دیده شده یعنی یک لکه در قلب دیده اند اینکه چه اثری می‌گذارد وابسته به نتیجه اکوکاردیوگرافی است که به دقت مشخص می‌کند آیا مشکلی هست و پیگیری بعدی لازم دارد یا اینکه خیر مشکلی نیست و خود به خود رفع می‌شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه