سلام وقتتون بخیر
من تقریبا 3 هفته ی پیش درگیر سرفه های شدید شدم
در حدی که شبا نمیتونستم بخوابم و تنگی نفس داشتم اما اکسیژن خونم نرمال بود.
یک هفته ی پیش مراجعه کردم به فوق تخصص ریه و آلرژی
و یه سری دارو برام تجویز کردن
لوراتادین،مونته لوکاست و دوتا اسپری:سالبوتامول(در مواقع تنگی نفس)و فلوتیکازون(هر 12 ساعت 2 پاف)
امروز بعد از یک هفته حالم خوب شده و دکترم توصیه کردن یک ماه همچنان این دارو هارو ادامه بدم اما اسپری فلوتیکازون به هر 12 ساعت یک پاف کاهش پیدا کنه.اما الان استرس گرفتمو نگرانم این اسپری ها برای بچم ضرری ندارن؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



449
1401/05/05


