سلام خانم دکتر عزیز سوال یکی از دوستام هستش
روز۱۲سیکل سونو انجام دادن و اندازه فولی این بوده
سوال اینه که آیا بدون آمپول آزادمیشه یا کیست میشه؟میشه فردا آمپول آزادسازی بزنه؟
از روز ۳تا ۷پریودی ۳تا لتروزل ۲تا کلومیفن مصرف کرده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



362
1401/05/04




