سلام بایدی وجود نداره
من ان تی و آنومالی رو دو جای مختلف رفتم
البته شاید بهتر باشه همونجا برید
اما اگر امکانش نیست یا مشکلی هست مهم نیست
ن من اونومالی یجا دیگه رفتم
مشکل که نه ولی احساس کردم خیلی مختصر و مفید نگاه کرد کلا ۵دقیقه هم طول نکشید گفتم برای هجده هفته برم ی جای بهتر
سلام نه عزیزم اجباری نیست هرجادلت خواست میتونی بری
من مرکزی که واسه ان تی رفتم،اصلاآنومالی انجام نمیداد
نه بایدی وجود نداری و نیاز نیس .
من ان تی و انومالی و دوجای مختلف رفتم سر بارداری قبلیم
خب مرررسی دوستان خیالم راحت شد خدا خیرتون بده
پس اگر جای بهتری میشناسید برید اونجا
آنومالی سونوی جذابی هست
امیدوارم فندق کوچولوتون صحیح و سالم باشه
مررررسی عزیزم ❤️همچنین نی نی شما
سلام مامان جان
در این مورد اجباری وجود ندارد و میتوانید هرجا که دوست دارید سونوگرافی آنومالی اسکن را انجام دهید ، فقط حتما مرکز معتبری را انتخاب کنید ❤️
مررررسی خیلی لطف کردین جواب دادین چشم حتما مرکز معتبر میرم🙏❤️
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خواهش میکنم ❤️❤️