دوستان یه کمک میکنید امروز رفتم صبح دکتر،معاینه ی رحم انجام داد...
ساعت ۱۱تا۲اونجا بودم نوار قلب از بچه گرفت و گفت برو روزی ۱ساعتو نیم راه برو رحمت آماده ی وضع حمله...الان یه نیم ساعت پیش یه دل درد شدید گرفتم بعدش شرتم چند تا لکه داشت...رفتم دوش گرفتم اومدم نوار بهداشتی گذاشتم باز ریز ریز لکه میشه...خطر داره؟؟؟؟برم دکتر الان؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



601
1401/05/04





