سلام وقتتون بخیر سوال من اینه با وجود یه لوله رحم میتونم باردارشم چون جلوگیریم از طریق کاندوم بوذه از بعده عملم و میخوام حامله بشم اما دوماهه که جلوگیری نمیکنم و نمیشه و بصورت مرتب هم نزدیکیدارم خیلی ناراحتم نمیدونم چیکار کنم لطف کمکم کنید
0
1401/05/04
سمیه 💙
سلام عزیزم اگه زیرنظریه پزشک متبحر هستین نگران نباش ان شاءالله بزودی دامنت سبزبشه،،،خیلیا فقط بایه لوله باردارشدن
0
1401/05/04
Sheyda Salehi
پریسا
0
1401/05/04
Sheyda Salehi
چونی کچه دبه لیره بتبینموه بو دیار نی
1
1401/05/04
الهام. مامان سما
سلام گلم. نگران نباش من با یه لوله بعد از سه ماه باردار شدم
1
1401/05/04
الهام. مامان سما
زیر نظر هیچ دکتری هم نبودم ... برای بارداری یه لوله سالم کافیه
1
1401/05/04
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/05/04
سوال کننده
چونی شیدا جیان دوای پیامت بو دنرم کمک ناساز بوم
0
1401/05/04
سوال کننده
خب خداروشکر الحمدالله
0
1401/05/04
پزشک اوما
سلام جان دلم
وقت شما هم بخیر گلم ، به جمع ما خوش آمدید ❤️
بله جانم چرا که نه قطعا احتمال باردار شدن هست اما به شرطی که هیچ مشکل دیگری سرراهتان نباشد، همسرتان آزمایش آنالیز مایع منی انجام داده اند؟ خودتان عکس رنگی از رحم انجام داده اید؟ از تخمک گذاری مطمئن هستید؟
وقت شما هم بخیر گلم ، به جمع ما خوش آمدید ❤️
بله جانم چرا که نه قطعا احتمال باردار شدن هست اما به شرطی که هیچ مشکل دیگری سرراهتان نباشد، همسرتان آزمایش آنالیز مایع منی انجام داده اند؟ خودتان عکس رنگی از رحم انجام داده اید؟ از تخمک گذاری مطمئن هستید؟
0
1401/05/04
shima2348 ❤
سلام عزیزم من بعد از اینکه لوله سمت راستم و برداشتن ۳ماه اقدام نکردم بعد ازماه سه ماه اقدام کردم توی ماه سوم باردار شدم فقط تو روز ۱۳سیکلت سونو بده ببین تخمک داری یا نه
0
1401/05/04
سوال کننده
سلام عزیزم ممنونم از لطفتون و محبتتون
چن ماه پیش چون نمیدونستم کدوم طرف لوله مو برداشتن سنو دادم و گفت همه چی نرمال و خوبه شوهررممچون یه پسر ۵ساله هم دارم فک کنم موردی نداره چون موقع اقدام بارداری پسرم همون ماه اول که جلوگیری نداشتم حامله شدم
چن ماه پیش چون نمیدونستم کدوم طرف لوله مو برداشتن سنو دادم و گفت همه چی نرمال و خوبه شوهررممچون یه پسر ۵ساله هم دارم فک کنم موردی نداره چون موقع اقدام بارداری پسرم همون ماه اول که جلوگیری نداشتم حامله شدم
0
1401/05/04
سوال کننده
منم فک کنم لوله راستمو برداشتن
من از این میترسم خدایی نکرده باز حاملگی خارج از رحم بشم یا مشکلی باشه
من از این میترسم خدایی نکرده باز حاملگی خارج از رحم بشم یا مشکلی باشه
0
1401/05/04
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ، بارداری خارج رحمی کی رخ داده عزیزم ؟
0
1401/05/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم ۹ پیش که مجبورشدن یه لولمو دربیارن
برای فردا نوبت دکتر گرفتم بنظر پریودم اما خونریزی ندارم درحد یک دو قطره لکه و فردا روز سومه که اینطورم
برای فردا نوبت دکتر گرفتم بنظر پریودم اما خونریزی ندارم درحد یک دو قطره لکه و فردا روز سومه که اینطورم
0
1401/05/05
shima2348 ❤
منم لوله راستم و پارسال برداشتم
0
1401/05/05
پزشک اوما
عزیزم همین امروز آزمایش خون انجام دهید زیرا احتمال بارداری مطرح است اگر باردار نبودید همسرتان آزمایش انجام دهند چون یکی از علل بارداري خارج رحمی اختلالات اسپرم است و اینکه در گذشته مشکل باروری وجود نداشته تضمین کننده سلامت ایشان در حال حاضر نیست، مثل این است که اگر الان سرفه میکنید بگویید نه من چون 5 سال قبل سرما نخورده بودم الان هم سرما نخوردم. قرار نیست همیشه سالم باشیم. خودتان هم حتما باید عکس رنگی از رحم انجام دهید تا مطمئن شویم که لوله دیگرتان چسبندگی ندارد 🌷
0
1401/05/05
سوال کننده
سلام عزیزم وقتتون بخیر
ممنونم از پاسخگویتون امروز دچار خونریزی شدم ازمایش خون برای حاملگی انجام بدم ؟
و اینکه موقع حاملگی خارج از رحم دستگاه ای یو دی داشتم که اینجوری شدم ولی بازم اقدامات لازمو انجام میدم
من میتونم تو این دوره خونریزی سنو گرافی بدم یا باید صب کنم عزیزم
ممنونم از پاسخگویتون امروز دچار خونریزی شدم ازمایش خون برای حاملگی انجام بدم ؟
و اینکه موقع حاملگی خارج از رحم دستگاه ای یو دی داشتم که اینجوری شدم ولی بازم اقدامات لازمو انجام میدم
من میتونم تو این دوره خونریزی سنو گرافی بدم یا باید صب کنم عزیزم
0
1401/05/05
پزشک اوما
عزیزکم شدت خونریزی مانند پریود هست؟
0
1401/05/05
سوال کننده
بله گلم
0
1401/05/05
سوال کننده
ولی رحمم خیلی درد میکنه
0
1401/05/05
پزشک اوما
عزیزم بنابراین نیازی به آزمایش خون برای کنترل بارداری نیست. در مورد سونوگرافی، پریودها منظم هستند؟ اگر بله طول سيکل ها چند روزه است؟
0
1401/05/05
سوال کننده
تاالان مرتب بوده خداروشکر ۲۸ روزه تا ۳۰روزه ست تقریبا
0
1401/05/05
پزشک اوما
بسیار هم عالی روز 13 سیکل سونوگرافی انجام دهید 🌷
0
1401/05/06
سوال کننده
برای شنبه نوبت گرفتم فرداهم ازمایش نوشتن برام که بهتون میگم نتیجه شو بازم ممنونم از لطفتون 🙏♥️
0
1401/05/06
پزشک اوما
بله عزیزم ارسال کنید موردی نیست 💜
0
1401/05/08
سوال کننده

0
1401/05/08
سوال کننده
سلام این ازمایشم الان گرفتم
0
1401/05/08
سوال کننده
جواب بتاشو نمیدونم دقیق چجوریه نرماله یانه
0
1401/05/08
پزشک اوما
سلام عزیزم لطفا از برگه عکس کامل بگیرید ، نتیجه بتا هم منفی است
0
1401/05/08
سوال کننده

بفرمایید عزیزم ممنونم از لطفتون 🙏♥️
0
1401/05/08
پزشک اوما
عزیزم نتیجه هیچ مشکلی ندارد 🌷
0
1401/05/09
سوال کننده
ممنونم از لطفتون و محبتتون عزیزم
0
1401/05/09
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربان بانو ❤️
0
1401/05/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|117_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



700

