سلام من نوزاد دوقلو دختر و پسر ۳ ماهه دارم هر دو رفلکس دارن چون وزنشون کم بود دکتر گفته بود شیر خشک آپتامیل پی دی اف بدم تا اخر دو ماهگی گفت دیگه کافیه و میتونم هر شیر خشکی بدم بهشون منم یه مدت آپتامیل ۱ دادم اصلا سیر نمیشن و اینکه بعد خوردن شیر به شدت بیقراری مبکنن و هی به خودشون میپیچن حتی تو خواب اروم و قرار ندارن الان چند روزه نان ۱ میدم بازم همونن نمیدونم
چه شیری خوبه براشون ناگفته نباشه که شیر خودم رو نمیدم و علاعم رفلکس هم دیگه ندارن یعنی اصلا بالا نمیارن الان باید چیکار کنم برای رفلکس هم قرص نکسیوم داده دکتر
پرسش (1401/05/04):
ناساگاری شیر خشک با نوزاد
460
89
1401/05/04
سوال کننده
0
1401/05/04
monireh shakoor
شیرخشک رفلاکس پسوند آی ار دارن
0
1401/05/04
سوال کننده
اره میدونم یه مدت دکتر گفته بود بیومیل ای ار یا نان ای آر بدم الان گفت دیگه نیاز نیس هر شیر خشک معمولی میتونی بدی
0
1401/05/04
Zahra Nasiri
شیرخشک نان کامفورت خوبه و منم واسه دخترم قطره روتفلورمیدم واسه دل دردش من نان ۱دادم بالامیاوردبیومیل ۱دادم هم حساسیت کردمنم دخترموحتی سونوگرافی هم کردم سونوی رفلاکس پنهان مثانه و کلیه انجام داداماهیچی نبودروتفلورخیلی خوبه کامفورت هم خیلی خوبه الان واقعاارومه دخترمن حتی تا۱۲ساعتم بیدارمیمونداماالان راحت میخوابه
0
1401/05/04
سوال کننده
کامفورت هم شیر مخصوص رفلاکسه یا معمولیه
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
عزیزم بچه هات چندکیلو بودن الان چند شدن؟
0
1401/05/04
سوال کننده
دخترم ۱۸۰۰ بود الان شده ۴۷۵۰
پسرم ۲۲۵۰ بود الان شده ۵ کیلو
پسرم ۲۲۵۰ بود الان شده ۵ کیلو
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
هزار ماشالله
0
1401/05/04
سوال کننده
الانم دریت سه ماه و ۱۴ روزشونه
اما این شیر که میخورن هی صورتشونو چنگ میزنن دستا هر دو تو دهنشونه خیلی به خودشون میپیچن اصلا موندم چیکار کنم
اما این شیر که میخورن هی صورتشونو چنگ میزنن دستا هر دو تو دهنشونه خیلی به خودشون میپیچن اصلا موندم چیکار کنم
0
1401/05/04
سوال کننده
❤❤
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
الهی بمیرم .میخوای پپتی جونیور بگیر براشون.دختر منم چنگ میزد صورتشو جوش ریزم میزد رو لپاش اسهالم گرف اخرشم که اسهال خونی.دکترش گف الرژی داره
0
1401/05/04
سوال کننده
همون اول به دنیا اومدنی تا بک ماهگی پپتی جونیور دادم وزنشون اصلا یک گرم هم نرفت بالا تو یک ماهگی همون وزن تولدشونو داشتن برا همونم دکتر گفت پی دی اف بده
0
1401/05/04
سوال کننده
پی دی اف خیلی خوب بهشون میساخت ولی الان دیگه میگه نده وزنشون خوبه
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
اها یعنی کم وزنی بچه های ممم برا پپتی😢
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
پی دی اف برا چیه ندیدم
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
آپتامیل پپتی ساده بده البته با دکتر مشورت کن
منم بچه هام مثل بچه های تو دائما به خودشون میپیچیدت و زور میزدن رفلاکسم داشتن .
خدا رو شکر از وقتی پپتی دادم راحت شدن
منم بچه هام مثل بچه های تو دائما به خودشون میپیچیدت و زور میزدن رفلاکسم داشتن .
خدا رو شکر از وقتی پپتی دادم راحت شدن
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
هر ماه چقدر اضافه کردن؟
ماشالله چقدر نازن ای خدااا🥰😍😘
ماشالله چقدر نازن ای خدااا🥰😍😘
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
عزیزم یعنی با پی دی اف دلدرد نمی شدن؟🤔
آخه پی دی اف بدتر بچه های منو به کولیک و رفلاکس می انداخت
آخه پی دی اف بدتر بچه های منو به کولیک و رفلاکس می انداخت
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
فداتشم چشات ناز میبینه
والا اول بدنیا اومدن دوکیلو و یکونهصد بودن.دوهفته بستری بودن هیچی اضافه نکردن الان که دوماهو دوهفته ن شدن ۴و ۳۰۰ و ۴و۲۰۰
والا اول بدنیا اومدن دوکیلو و یکونهصد بودن.دوهفته بستری بودن هیچی اضافه نکردن الان که دوماهو دوهفته ن شدن ۴و ۳۰۰ و ۴و۲۰۰
0
1401/05/04
monireh shakoor
برای نوزادان نارس یا زودرس
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
ماشالله عزیزم خدا رو شکر هر ماه ۱و ۱۰۰ اضافه کردن که عالیه یکمم برسی بهشون با بچه های طبیعی وزنشون یکی میشه
بچه های منم ماه های اول هر ماه ۱ کیلو اضافه میکردن
بچه های منم ماه های اول هر ماه ۱ کیلو اضافه میکردن
0
1401/05/04
سوال کننده
اره پپتی جونیور وزن بچه رو بالا نمیبره
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
ببخشید دوماهو بیس روز
0
1401/05/04
سوال کننده
برای نوزادای کم وزن اما دکتر میگه چه مدت باید بدیم
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
اها منم نارس بودن چرا ندادن پ
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
خستم کردن انقد هرکی دیدشون گف چرا انقد ریزن
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
ای بابا
1
1401/05/04
monireh shakoor
نمیدونم ولی چندتا ازفامیلا ک ۷یا۸ماهه بچه شون بدنیا اومد زیر ۲کیلو بود اینو دادن خیلی خب ب بچه ها میساخت و وزن میداد
0
1401/05/04
سوال کننده
اپتامیل بک گفت بده از وقتی اونو دادم هی به خودشون میپیچن نفخ زیاد دارن مگه با اپتامیل پپتی یکی نیست
0
1401/05/04
monireh shakoor
نان کامفورت امتحان کردی؟
0
1401/05/04
سوال کننده
نه اصلا البته اینم بگم من برای نفخ و دل دردشون قطره پدی لاکت میدم عالی بوده تاثیرش
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
ولشون کن به منم تو سه ماهگی شون گفتن انگار الان به دنیا اومدن😅 الان که ۶ ماهه شدن دختر من تازه ۶ کیلو شده
0
1401/05/04
سوال کننده
بیخیال بچه های منم هر کی میبینه میگه چقد ریزن چند روزه ان 🤣
0
1401/05/04
monireh shakoor
منم پسرم امروز ی ماهه شد ۳.۲۰۰ بدنیا اومد الان ۳.۵۰۰شده😑
0
1401/05/04
monireh shakoor
شیرخودم فقطمیخوره.دکتر گفت بعدا بهترمیشه
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
فکر نکنم این درست باشه ها من کالری هاشون رو مقایسه کردم با هم برابر بودن
البته به جز پره و پی دی اف که مال اونا بالاتر بود ولی پپتی و جونیور و آپتامیل ۱ میزان کالریشون برابره
البته به جز پره و پی دی اف که مال اونا بالاتر بود ولی پپتی و جونیور و آپتامیل ۱ میزان کالریشون برابره
0
1401/05/04
سوال کننده
نه اول پپتی جونبور میدادیم بعدش اپتامیل پی دی اف بعدم اپتامیل ساده که دیدم اونجور میشن خودم نان یک دادم دوروزه ولی هیچ فرقی نکردن فعلا همونن
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
فقط ۲۰۰ اضافه کرده تو یه ماه؟
0
1401/05/04
monireh shakoor
۳۰۰گرم تو ی ماه
ولی روز۴ تولدش وزنش شد ۲.۹۵۰
مریض شد از روز ۴تا الان ۵۰۰گرم
ولی روز۴ تولدش وزنش شد ۲.۹۵۰
مریض شد از روز ۴تا الان ۵۰۰گرم
0
1401/05/04
سوال کننده
منم دقیق نمیدونم دکتر اینجور گفت و گفت که آپتامیل پپتی انرژیش از همه شیر خشکا بیشتره ولی نباید خود سر بدم یا هر مدت که اون گفت باید بدم
0
1401/05/04
monireh shakoor
خاهرمم واسه خاهرزادم چندتا شیرخشک عوض کرد الان دکتر نان کامفورت ب همراه پدی لاکت میده ماشالله خیلی خب شده
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
شیر کمکی نگفت بدی؟ درسته اول ۱۰ روز بچه وزن کم میکنه
0
1401/05/04
سوال کننده
دکتر بچه های من بچه باید هر روز ۳۰ گرم وزن پیدا کنه
0
1401/05/04
monireh shakoor
نه😐
روز اول با شیشه دادم شیرخودمو بعد دیگ سینمو نمیگرف بزور ازسرش انداختم
روز اول با شیشه دادم شیرخودمو بعد دیگ سینمو نمیگرف بزور ازسرش انداختم
0
1401/05/04
monireh shakoor
اره
0
1401/05/04
monireh shakoor
البته ماهردوتا لاغریم و اکثرا توخانواده هامون لاغرن
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
دکتر بچه های من میگه بین ۲۰ تا ۵۰ گرم در روز
رفته رفته بچه ها کم اضافه می کنند
بچه های من ماه اول ۵۰ گرم روزانه الان ۳۵
رفته رفته بچه ها کم اضافه می کنند
بچه های من ماه اول ۵۰ گرم روزانه الان ۳۵
0
1401/05/04
monireh shakoor
بچه من ک روزی ۱۰گرم اضافه کرده😑😑😑
0
1401/05/04
monireh shakoor
میخام خودم کمکی شروع کنم ولی میترسم سینمو باز ول کنه تو شیشه بدم
0
1401/05/04
سوال کننده
بچه های منم الان وزنشون خیلی بهتر شده تا یک ماه همون وزن تولدشون بود
0
1401/05/04
الهام الییی
من دخترم بیومیل ای آر میدم و قشنگ بهش ساخاه و وزن اصافه میکنه و رفلاکسشم داره بهتر میشه و احتمالا تا یکی دو ماه دیگه عوض کنم شیرخشکشون و معمولی بدم .
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
پس باید خودتو تقویت کنی شیرت مقوی بشه شیر مادر واقعا معجزه ی خداست منو ببینی یک زن لاغر نحییف چیز زیادی ام نمی خوردم ولی روزای اول بچه هام با شیرم ۵۰ گرم روزانه اضافه می کردن خودمم باورم نمی شد😂
0
1401/05/04
الهام الییی
منم دخترم چون تا یک ماه شیرخودمو میخورد و اصلا وزن اضافه نکرده بود و بعدش فقط شیرخشک خورد و شروع کرد وزن اضافه کردن . و بیومیل ای آر اولا یکم شکمشو سفت کرد ولی بعدش اوکی شد
0
1401/05/04
سوال کننده
کاش بچه های منم شیر خودم میخوردن انقد ضعیف بودن نتونستن بگیرن منم شیشه شیر دادم الانم دیگه نمیخورن شیر خودم
0
1401/05/04
الهام الییی
من کلا خیلی خیلی کم بود شیرم .
0
1401/05/04
monireh shakoor
عه چقدر خب.چیزی میخوردی واسه تقویت شیرت
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
نه اگه سینه می خوای بدی اصلا شیشه نده بچه شیر مادر بخوره ۱و نیم ساعت بعدش هضم شده پس تند تند شیرش بده و خودت با ترازو توخونه وزن کن ببین چطور پیش میره اگه بازم وزنش کم بود به نظرم دکترت رو عوض کن
0
1401/05/04
الهام الییی
یه ماه دیگه میخوام بیومیل پلاس امتحان کنم ببینم بالا که نمیاره . از الان استرس عوض کردن شیرخشک گرفتم . 🤦🏻♀️
0
1401/05/04
monireh shakoor
الهی.عیب نداره مهم سلامتیه
0
1401/05/04
monireh shakoor
باشه عزیزم.ممنون
0
1401/05/04
سوال کننده
مهم سلامتی و رشد بچس
0
1401/05/04
azin 🧚♀️
چیزای معمولی ولی آبگوشت واقعا شیرو زیاد میکنه انجیر خشک، مایعات کلا هر چیزی دستت میاد بخور خودت گشنه نمونی به بچه ات هم میرسه
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
من گفتم بار اول گفتن اشکال نداره .باز اومدن گفتن .هربار میبینن میگن.خب این طفلیام میشنون گناه دارن .ریزن اصلا ب کسی چه
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
🙄درک ندارن
0
1401/05/04
monireh shakoor
شیرم خبه زیادع ولی انگار مقوی نیس
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
عزیزززم
0
1401/05/04
monireh shakoor
پسرمنم همه میگن ریزع میزع هست مخصوصا فامیلا شوهرم
0
1401/05/04
monireh shakoor
منم فقط میگم سالم باشه
0
1401/05/04
monireh shakoor
البته قدش خبه ولی لاغرع
قدش ۵۱بدنیا اومد.دهن مردم نمیشه بست
قدش ۵۱بدنیا اومد.دهن مردم نمیشه بست
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
من اصلا وزنش برام مهم نبود انقد گفتن حساسم کردن
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
منم قد بچه هام خوبه
قد مهمتره ولش کن😁
قد مهمتره ولش کن😁
0
1401/05/04
monireh shakoor
بچه جاریم یکم توپرع ۵ماهش همش میگن این بخاطر اینکه تپله مریض میشه😐😄
0
1401/05/04
monireh shakoor
اره😅😅😅
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
وا
0
1401/05/04
monireh shakoor
دقیقا
0
1401/05/04
monireh shakoor
چ لاغر چ تپل کلا مردم حرفشون میزنن پس بیخیال
0
1401/05/04
سوال کننده
الان چند ماهشونه قدشون چنده
0
1401/05/04
Zahra Nasiri
ن واسه رفلاکس فقط ای ارخوبه بیومیل ای ارازهمه بهتره
0
1401/05/04
پزشک اوما
سلام مامان گل
چه قطره هایی به فرزندان خود میدهید؟
چه قطره هایی به فرزندان خود میدهید؟
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
دوماه بیس روزن.۵۸قدشون .بدنیا اومدن ۴۳بودن
0
1401/05/04
monireh shakoor
ماشالله خب وقتی قدشون بلندع وزنی ک دارن ب چشم نمیاد وگرنه خبه
0
1401/05/04
سوال کننده
سلام عصرتون بخیر
قطره پدی لاکت روزی دوبار ۵ قطره
و قطره کولیف هر موقع ببینم دل درد دارن نیم سیسی بعضی وقتا یک سیسی میدم
قطره پدی لاکت روزی دوبار ۵ قطره
و قطره کولیف هر موقع ببینم دل درد دارن نیم سیسی بعضی وقتا یک سیسی میدم
0
1401/05/04
سوال کننده
ماشاالله خدا حفظشون کنه
بچه های منم موقع دنیا اومدن ۴۳ بودن الان ۵۹ هستن
بچه های منم موقع دنیا اومدن ۴۳ بودن الان ۵۹ هستن
0
1401/05/04
پزشک اوما
عزیزم قطره کولیف را منظم روزانه بدهید اگر شرایط بهتر نشد بی قراری میتواند بیانگر نامناسب بودن شیرخشک باتوجه به رفلاکس بچه ها باشد و توصیه میکنم فعلا همچنان با شیرخشک های AR پیش رفته و ببینید آیا شرایط بهتر میشود؟
1
1401/05/04
سوال کننده
بله حتما همین کار رو میکنم
1
1401/05/04
سوال کننده
🙏🙏🙏
0
1401/05/05
پزشک اوما
احسنت به شما که پیگیر هستید مامان گل 🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درمان یبوست نوزاد سه ماهه
- بی اشتهایی نوزاد 3 ماهه
- راهنمایی در مورد نوزاد سه ماهه
- سلام دوستان شبتون بخیر
- بالا آوردن پنیری و خلطی نوزاد
- مدفوع نوزاد سه ماهه آبکی
- خانومایی ک نوزاد سه ماهه دارن
- سلام گلای تو خونه،خانومای نی نی دار
- سلام مامانای گل شما کوچولوهاتون از چه سنی به شکم هم میتونستن بخوابن؟
- امیکرون و کم اشتها شدن و اسهال نوزاد سه ماهه ونیمه




