گلم جاری من حدود یک ماه مونده به زایماتش کرونا شدید گرفت دو هفته بیمارستان بستری بود ولی خداروشکر بچش سالم به دنیا اومد و الان دخترش ۷ ماهشه و هیچ مشکلی نداره
سلام مامان جان
نگران نباشید اگر حال عمومی شما خوب باشد مشکلی رخ نمیدهد فقط تحت نظر پزشک باشید تا هرچه زودتر بهبودی کامل حاصل گردد و همچنین بیشتر از قبل حواستان به حرکات جنین باشد🌷🌷
حرکاتش خوبه
خودمم خوبم
من حتی ندوستم کروناس هیچ دارو نخوردم خودش خوب شد خفیف بود
من پلاکتم پایینه دو روز پیش دکتر بهم گفت شده ۲۰۰هزار احتمالا بخاطر همین کرونا بوده
بسیار هم عالی عزیزم ، بله بیماری میتواند منجر به کاهش سطح پلاکت شود اما در هر حال نظارت دقیق تر بر شرایط شما باتوجه به وضعیت پلاکت ها الزامی است 🌷