خواهرم یه سونو گرافی داده خیلی نگران هستیم میتونید یه توضیح بدید ممنون عکس میفرستم
0
1401/05/03
سوال کننده

0
1401/05/04
پزشک اوما
سلام جان دام
لطفا از گزارش عکس کامل بگیرید و شرح حال کامل بدهید ، خواهرتان چند سال دارند و چه مشکلی داشتند که سونوگرافی انجام شده؟
لطفا از گزارش عکس کامل بگیرید و شرح حال کامل بدهید ، خواهرتان چند سال دارند و چه مشکلی داشتند که سونوگرافی انجام شده؟
0
1401/05/04
سوال کننده
عکس کامل فعلا دستم نیست خواهرم یه شهر دیگه هستند سریع عکس گرفته بودم ۵۰ سال دارند وبه خاطر خونریزی شدید داشتند رفتن دکتر دکتر سونگرافی نوشته بود .البته به مدت چند ماه دقیقا نمیدونم چقدر عادت نشده بودند.
1
1401/05/04
پزشک اوما
عزیزم ضخامت لایه داخلی رحم یعنی اندومتر افزایش یافته که باتوجه به سن خواهرتان انجام آزمایش هورمونی لازم است و در صورت تداوم خونریزی کورتاژ تشخیصی نیز باید انجام گردد. به علاوه موردی دیده شده که سونولوژیست نتوانسته تشخیص دهد صرفا یک میوم یا همان فیبروم ساده است یا اینکه توده تخمدانی است، برای تشخیص نوع آن انجام mri و آزمایش خونی به نام تومورمارکرها لازم است ( از اسم آزمایش نترسید، برخلاف اسم غلط انداز آن صرفا برای کمک به تشخیص دقیق تر انجام میشود)، حتما بررسی ها را جدی پیگیری کنند تا مطمئن شویم که پای مشکل جدی در میان نیست 🌸
0
1401/05/04
سوال کننده
ببخشید دکتر تا هفته دیگه نوبت میده
تا نوبت دکتر بشه چطوری خونریزیش کمتر بشه؟ ممنون
تا نوبت دکتر بشه چطوری خونریزیش کمتر بشه؟ ممنون
0
1401/05/05
پزشک اوما
عزیزم مفنامیک اسید هر 6 ساعت دو عدد بخورند و اگر خونریزی کم نشد باتوجه به ضخامت اندومتر به بیمارستان مراجعه کنند
1
1401/05/05
سوال کننده
ممنون
0
1401/05/05
پزشک اوما
خواهش میکنم 🌷
0
1401/05/05
پزشک اوما
stk: |~|12|~|192
0
1401/05/11
سوال کننده

جواب سونو واژینال
0
1401/05/11
سوال کننده

LDH 344 Alpha-fetoprotein(C.L) 2.8 BHCG(C.L) 1 CA-125(C.L) 85
0
1401/05/11
سوال کننده
قرص خورد خونریزی کم شده لکه بینی داره
0
1401/05/11
پزشک اوما
جان دلم باتوجه به نتیجه بررسی ها حتما توده و فیبروم دیده شده با جراحی خارج شده و به پاتولوژی تحویل داده شود 🌸
0
1401/05/12
سوال کننده
به نظر شما توده خطرناک هست ؟؟؟
0
1401/05/12
پزشک اوما
تا پاتولوژی انجام نشود نمیتوان نظر قاطع داد اما جراحی الزامی است
0
1401/05/12
سوال کننده
ممنون
0
1401/05/12
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💗💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



850

