سلام من۲ماهه زایمان کردم موقع اینترکورس سوزش زیادی دارم معاینه شدم عفونت نداشتم فقط یکم خشکی واژن داشتم که با ژل لوبریکانت هم خوب نشد آزمایش و کشت ادرار دادم که مثبت بود میتونه علتش همین عفونت ادراری باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



547
1401/05/03







