سلام دکتر اوما عزیز خسته نباشید بنده ۷ روز سزارین شدم البته با بی حسی پسرمو به دنیا اوردم بیهوشی کامل نبودم و ۹ تا امپول برای لخته نشدن خون هنوزم البته دارم استفاده میکنم و بعد از سزارینم جوراب واریس بهم پوشوندن که متلسفانه اصلا سایزم نبود و تنگ بود ولی بهم پوشوندن و الان پام اینجوری ورم داره و تو این ۷ روز کم نشده و بهم گفتن سرپا نمونم و پامو بالاتر بزارم خب راه که نمیتونم نرم چون بعد از عذا باید راه برم تا غذام هضم شه و پامو بالاتر هم بخاطر بخیه هام نمیتونم بزارم لطف میکنید شما بهم یه راهنمایی بکنید ممنونم
0
1401/05/03
سوال کننده

فقط هم بیشتر قسمت سینه پام ورم داره بیشتر
0
1401/05/03
سوال کننده

ممنون میشم اگه راهنمایید کنید
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
وای محبوبه منم اینجوری شدم😭
من 2روز بیمارستان بودم کلا یکسره سرپا بودم واسه زردی پسری. تازه امروز مرخص شد.
پاهام اینجوری شد. دستامم ورم داره احساس میکنم کل بدنم هست چرا اخه😭😭
من 2روز بیمارستان بودم کلا یکسره سرپا بودم واسه زردی پسری. تازه امروز مرخص شد.
پاهام اینجوری شد. دستامم ورم داره احساس میکنم کل بدنم هست چرا اخه😭😭
0
1401/05/03
سوال کننده
اخی خیلی بده کلا رو اعصابمه پامومیبینم الان پسرت زردیش خوب شد
0
1401/05/03
سوال کننده
شیر خودتو میدی؟
0
1401/05/03
سوال کننده
چون من شیر خودمو فقط دوبار دادم بعدشیر خشک دادم و خنک نگهش داشتم که زردی نگیره
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اره عزیزم شنبه شب بستری کردمش خودم خواستم بستری کنم تا زود خوب بشه. امروز زردیش اومد روی 9 مرخص شد
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
شیر خودم میدم بهش
0
1401/05/03
سوال کننده
چون واقعا سخته خودت که زایمان کردی کم انرژی و ...هستیم بعد باید پابه پای بچه هم....
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
تو بیمارستان هم واسه اینکه توی دستگاه بمونه چند وعده شیر خشک دادم
0
1401/05/03
سوال کننده
اخی خداروشکررررر
0
1401/05/03
سوال کننده
خودت چطوری مهسا جان
0
1401/05/03
سوال کننده
زایمان خوبی داشتی؟
1
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
واقعا محبوب من داغون شدم. تو این چند روز 1 بار خواب کامل نداشتم واقعا شرایط جسمی خوبی ندارم 🥴🥺
1
1401/05/03
سوال کننده
اون روز نمیخولستم بگم چون تو هم زایمان داشنی ولی من ولقعا اذیت شدم
0
1401/05/03
سوال کننده
اخی فدات شم باید خیلی استراحت کنی مواظب بخیه هات باش
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
فدات شم خووبم شکر با اینکه اصلااااا استراحت نداشتم بعد زایمان. بازم خوبم
اگ اینجوری همچی پشت هم نمیشد مطمعنا خیلییی بهتر میبودم
اگ اینجوری همچی پشت هم نمیشد مطمعنا خیلییی بهتر میبودم
1
1401/05/03
سوال کننده
ای جان افرین مهسا جون قویییییی
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
شب اول واقعا از درد اشکم در میومد. چون دیر ب دیر مسکن میزدن بهم.
0
1401/05/03
سوال کننده
اخی اره درکت میکنم
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
پمپ درد هم دکترم گفت واسه بچه خوب نیست نگرفتم.
0
1401/05/03
سوال کننده
خداروشکر الان بهتری و با پسر گلت رفتی خونه و بعد این همه سختی ادم میبینه این وروجکا رو داره همه چیو فراموش میکنه
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
منم همین واقعا. خداروشکر بخیر گذشت
1
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
فدات شم ب شما ک نمیرسم.
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
ارههه دقیقا
1
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
من اصن طاقت گریه مهرسام ندارم وقتی خون میگیرن
0
1401/05/03
سوال کننده
بدون ندیده تو دلم جا داری
1
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اینقدرا گریه کردم براش.
0
1401/05/03
سوال کننده
اخی اره حالا باید عربالگری ببری از کف پا خون میگیرن من گریه کردم
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
عزیز دلی گلم منم همین حسو دارم مامان خوشگله 😍❤
1
1401/05/03
سوال کننده
اخی قربون دلت بشممممم
1
1401/05/03
سوال کننده
فدات شم رفیق جونی
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اونو شنبه صبح گرفتن من نرفتم. بعد غروبش بردم ازمایش زردی اینقدرررر گریه کردم 🥺🥺🥺 تو بیمارستان هم نگم برات 🥺🥺🥺🥺
0
1401/05/03
سوال کننده
استراحت کن
0
1401/05/03
سوال کننده
انشالله بلا از خودت و پسر گلت و خانوادت به دور باشه و کلی ازت چیزای خوب خوب بشنوممممم
0
1401/05/03
سوال کننده
میبوسمت مهسا جان
1
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
قربونت برم گلم
انشالله همیشهههه دلتون شاد و تنتون سلامت باشه خانواده دوست داشتنی 😍😍😍😍
انشالله همیشهههه دلتون شاد و تنتون سلامت باشه خانواده دوست داشتنی 😍😍😍😍
0
1401/05/03
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
فدای محبتت😘😘😘
0
1401/05/03
سوال کننده
مرسی رفیق جون
0
1401/05/03
سوال کننده
💛💚💛💚💛
0
1401/05/03
😍Sheyda_mom+3 ❤️
منم سز شدم همینجوری بود یا چندروز بعداز سزارینم کم کم خوابید بیشتر راه برو
0
1401/05/03
سوال کننده
بیهوشی کامل بودین شما یا بی حسی از کمر؟
0
1401/05/03
ندا ❤
طبیعیه رفته رفته میره منم یه پام ورم داشت رفت خودش فقط اویزون نکن پاتو
0
1401/05/03
سوال کننده
اره برای منم یکی بیشتر ورم داره
0
1401/05/03
سوال کننده
یه چیز دیگه یه سمت جای بخیم نه عفونت داره نه بویی داره نه چیزی....فقز از صبح خیلی میسوزه کسی میدونه واسه چی هست؟تازه چهارشنبه باید برم بخیمو بکشم
0
1401/05/04
پری❤ .
منم پام خیییلی ورم داشت دکترم میگفت فقط پیاده روی کن
یه آمپولم داده بود دور نافم میزدم
کلا دو هفته میکشه تا کامل رفع شه
یه آمپولم داده بود دور نافم میزدم
کلا دو هفته میکشه تا کامل رفع شه
0
1401/05/04
پری❤ .
واسه منم خیییلی میسوخت از شدت سوزش گریه میکرم
مشکلی نداره بخیه هات داره جوش میخوره
مشکلی نداره بخیه هات داره جوش میخوره
0
1401/05/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
منم ورم داشتم تا نزدیکای ده روز حالا ب شدت تو نبود.اما خب بقول دکترتون پامو بالا میذاشتم بهتر میشد
0
1401/05/04
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
زنده باشید ❤️
عزیزدلم اگر سطح فشار خون طبیعی است، ورم پاها دوطرفه است و با گذشت زمان شدت پیدا نکرده است، جای نگرانی وجود ندارد و زمان می برد تا برطرف شود. صبور باشید و تلاش کنید تا بر روی مبل ننشینید. راهرفتن موردی ندارد اما مدت طولانی ایستاده نمانید. پاها را بر روی هم نیندازید و به علاوه در طی روز در فواصل منظم، دراز کشیده و براي بالا بردن پاها صرفا یک پتوی تا شده را زیر پاها قرار دهید تا به بخیه ها فشار وارد نشود. مواد غذایی غنی از پتاسیم را بیشتر بخورید و مصرف نمک را محدود کنید. و همچنین میزان مصرف مایعات را افزایش دهید تا با افزایش حجم و خروجی ادرار، از شدت ورم کاسته شود 💜
زنده باشید ❤️
عزیزدلم اگر سطح فشار خون طبیعی است، ورم پاها دوطرفه است و با گذشت زمان شدت پیدا نکرده است، جای نگرانی وجود ندارد و زمان می برد تا برطرف شود. صبور باشید و تلاش کنید تا بر روی مبل ننشینید. راهرفتن موردی ندارد اما مدت طولانی ایستاده نمانید. پاها را بر روی هم نیندازید و به علاوه در طی روز در فواصل منظم، دراز کشیده و براي بالا بردن پاها صرفا یک پتوی تا شده را زیر پاها قرار دهید تا به بخیه ها فشار وارد نشود. مواد غذایی غنی از پتاسیم را بیشتر بخورید و مصرف نمک را محدود کنید. و همچنین میزان مصرف مایعات را افزایش دهید تا با افزایش حجم و خروجی ادرار، از شدت ورم کاسته شود 💜
0
1401/05/04
سوال کننده
اخی ...من خودمم الان امپول لخته نشدن خون میزنم چه امپولابی که نمیدن
0
1401/05/04
سوال کننده
اخی سدختگیش خیلی زیاده
1
1401/05/04
سوال کننده
خداروشکر عزبز جات
1
1401/05/04
سوال کننده
مرسی دکتر چان نه ورم افزایش پیدا نکرده...چشم رعایت بیشتری میکنم تا انشالله بهتر سه....دعا کنیددواسمون🌹🌹🌹🌹
1
1401/05/04
پزشک اوما
بسیار هم عالی مامان گل بنابراین جای نگرانی نیست و انشالله خیلی زود حالتان خوب خوب خواهد شد، برایتان از خدا بهترین ها را میخواهم مامان محبوب نازنین ❤️❤️
0
1401/05/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/05/04
سوال کننده
فدای محبتتون مرسی مهربون همیشگی من🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
1
1401/05/04
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مامان جان ، الهی که همیشه زنده باشید جانم 💖💖💖💖
1
1401/05/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|172_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



513

