Ooma
پرسش (1401/05/03):

نتیجه آزمایش ان تی

سلام خانم دکتر میشه لطفا آزمایش من رو ببینین🌹

نتیجه آزمایش ان تی
نتیجه آزمایش ان تی
اینکه فک کنم خوبه
خوبه ازمایشت
انی تی هم نرماله
سلام مامان جان
فقط همین تک برگه بوده؟ یا اینکه کامل برگه ها تحویل نشده؟
نتیجه آزمایش ان تی
نتیجه آزمایش ان تی
بقیه ش رو فرستادم عزیزم
خانم دکتر عزیز من جفت سر راهی دارم خطرناکه ؟ باید نزدیکی نداشته باشم؟ چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین🌹🌹
ممنونم عزیزدلم ❤️
مامان گل در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیت‌جنین، حجم مایع آمنیوتیک، ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست. در مورد جفت نیز جایگاه آن بله پرویا یعنی سرراهی گزارش شده است. در چنین مواردی در اغلب مواقع با افزایش سن حاملگی و بزرگ شدن رحم، دیواره های آن کشیده شده و بنابراین جفت نیز به سمت بالا کشیده می شود و مشکل‌ساز نخواهد شد اما فعلا بهتر است تا زمان تغییر جایگاه جفت میزان استراحت خود را بسیار بسیار افزایش دهید. و اگر استراحت به مطلق داشته باشید بهتر است. تا جایی که می‌توان اصلا از پله بالا و پایین نروید. سفر برایتان ممنوع است. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها و دخول نیز ممنوع است. همچنین شخص شما نباید به ارگاسم برسید تا خدای نکرده خطر خونریزی و زایمان زودرس به حداقل برسد. ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری نیست جان دلم و صرفاً در هفته هجده بارداری مانند تمامی مادرانی که در محدوده کم خطر قرار دارند، سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین آزمایش Ntd screen را انجام دهید🌸
مرسی عزیزدلم😘😘❤️
خواهش میکنم گل من 🌸❤️
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.