سلام علتش چی میتونه باشه مدفوعش هم خیلی بدبو وسبزهست
0
1401/05/03
الهام الییی
واکسن دوماهگیش رو کی زدین؟
0
1401/05/03
الهام الییی
شاید سرماخورده . یا بدنش عفونت کرده .
0
1401/05/03
سوال کننده
قبل واکسنم همیجوربودمن فکرمیکردم تب نیست پرسیدم گفتن تبه
0
1401/05/03
سوال کننده
پنج شش روزپیش
0
1401/05/03
سوال کننده
احتمال میدم بدنش عفونت کرده باشه
0
1401/05/03
سوال کننده
خانوم دکترمن توسنوانومالی گفتن روده جنین سفیدترازحدنرماله یه همچین چیزی وگفتن کلفتم هس ممکنه الان دردای بچم واسه اون باشه
1
1401/05/04
پزشک اوما
سلام مامان جان
من نمیدانم در سونوگرافی چه موردی ذکر شده اما وقتی شرايطي مشکوک بوده باید بعد تولد متخصص اطفال فرزندتان را ارزیابی می کردند
در حال حاضر نیز باتوجه به تب، حتما باید به صورت حضوری مراجعه کنید تا علت مشخص گردد🌷
من نمیدانم در سونوگرافی چه موردی ذکر شده اما وقتی شرايطي مشکوک بوده باید بعد تولد متخصص اطفال فرزندتان را ارزیابی می کردند
در حال حاضر نیز باتوجه به تب، حتما باید به صورت حضوری مراجعه کنید تا علت مشخص گردد🌷
0
1401/05/04
سوال کننده
بله ممنونم عزیزم
0
1401/05/04
سوال کننده
تاچندتب محسوب میشه
0
1401/05/04
الهام الییی
زیر بغل ۳۷.۲ به بالا تب محسوب میشه
1
1401/05/04
پزشک اوما
مامان گل متوسط دمای بدن بچه ها بین 36.1 تا 37.2 درجه سانتیگراد است. درجه حرارت بدن با اندازه گیری مقعدی 38 درجه یا بالاتر، دهانی 37.8 و بالاتر و زیر بغلی 37.2 و بالاتر، تب در نظر گرفته می شود🌷
1
1401/05/04
سوال کننده
بله ممنونم خانوم دکترعزیزکه همیشه پاسخگواین😘
0
1401/05/04
سوال کننده

این تاپیکمم جواب بدیدممنون میشم
0
1401/05/04
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، به ترتیب پاسخ داده خواهد شد نگران نباشید 🌷
0
1401/05/04
سوال کننده
خیلی داره اذیت میشه جیغ میزنه توروخدازودترپاسخ بدین
0
1401/05/04
پزشک اوما
پاسخ سوالتان داده شده است عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



416

