باید شیاف استفاده کنی
بری دکتر
سلام به روی ماهتون عزیزم
عزیزم دو تیتر بتا به فاصله 48 ساعت در یک آزمایشگاه واحد انجام دهید تا روند افزایش هورمون بتا کنترل شده و بر اساس آن علت لکه بینی مشخص گردد و مطمئن شویم که پای مشکل جدی در میان نیست ، تا زمانی که روند تغییرات بتا مشخص نشده اصلا از شیاف استفاده نکنید، منتظر نتیجه بررسی ها هستم🌸
میگم شما علائم بارداری داری...من که هیچی
سلام اره شیاف استفاده میکنم
من سنوگرافی انجام دادم پنج هفته بودم برای دو هفته دیگ باید برم سنوگرافی
ایشالله تشکیل شده دیگه وقتی بری
رفتم سنو گفتن کیسه خالی هستش احتمال بارداری پوچ دارم برای هفته دیگ سنو واژینال دارم