سلتم خدمت دکترعزیزاوما.خانم دکترمن دیروزروز۱۴پریودم سونوواژینال شدم که این ماه انتقال انجام بدممم ولی دکترم گفت ضخامتت کمه و۵ممیز۸بودالان سوالم اینه استرادیولهاموکردروزی ۶تا باکرم واژینال استرومارین ممکنه خانم دکترتاروز۱۸پریودم که بتزمیرم سونوضخامتم بره بالا؟؟؟؟؟؟سوال دومم اینه که من ازدیروزکه سونوواژینال شدم لکه بینی دارم قهوه ای رنگ ایاممکنه سیکلم کنسل بشه؟؟؟؟؟
0
1401/05/02
سوال کننده
خانمهایی که سردرمیاریدلطفابیاییدکمکم کنید
0
1401/05/02
باران r
استرادیول و آسپرین مصرف می کنی؟
0
1401/05/02
سوال کننده
اره
0
1401/05/02
سوال کننده
گفت بایدمصرف کتی
0
1401/05/02
سوال کننده
انوکساهممیزنم
0
1401/05/02
mahtab ...
روزی نیم میل هم بره بالا تا ۱۸ پریودت چهار میل اضافه میشه غزل
0
1401/05/02
سوال کننده
توروخدااااااا
0
1401/05/02
سوال کننده
مهتاب اونقدلوبیاسبز خوردم دارم بالامیارم
0
1401/05/02
باران r
آنوکسا و آسپرین خون رقیق می کنه نمی دونم شایدتو سونو زخم کوچیکی شده اينجوری شدی با دکترت مشورت کن البته تو تخمک گذاری هم امکان لکه بینی هس
0
1401/05/02
mahtab ...
و من که جقدر از لوبیا بدم میاد...
0
1401/05/02
سوال کننده
نه تخمک گذاری نداشتم یعنی گذشته ازش...ولی سونوروکه داخل کردیه کم کوچولودردداشتم
0
1401/05/02
mahtab ...
شاید خشک بوده بدنت بد سونو کرده زخمی چیزی شده غزل انوکسا و آسپرین هم خون رو رقیق میکنه
0
1401/05/02
سوال کننده
مجبوریمخواهر مجبوررر
0
1401/05/02
باران r
راست میگه عزیزم اصلا نگراني دور کن انرژی مثبت بده بهت برگرده لوبیا سبز و آواکادو و کله پاچه بخور
0
1401/05/02
mahtab ...
ممکنه خراش ایجاد شده باشه
0
1401/05/02
سوال کننده
دکترم گفت کلابه انوکساحساسیت دارم تامیزنم لک دارم توبترداریم میشه خونریزی وهماتومممن گفت هیچ چیزیم جایگزینش نیست من چه خاکی توسرم بریرم حالااا
0
1401/05/02
باران r
آره دقيقا اگر زیاد شد به دکترت بگو اما تا فردا قطع شد مشکلی نیست
0
1401/05/02
سوال کننده
بعدمثلاگفتاگه روز۱۸ضخامتت اوکی باشه روز۲۱انتقال میدمممم روز۲۱دیرنیست واس انتقال
0
1401/05/02
باران r
اصلا ماها چون تحت مصرف داروییم ی جورایی رحمو گول میزنن ديگه
0
1401/05/02
mahtab ...
وای چقدر سر یه فسقل بچه باید دردسر بکشیم ما😐
0
1401/05/02
سوال کننده
اره به سورت مصنوعی رحم روگول میرنن
1
1401/05/02
mahtab ...
کاش یه بار رحم گول بخوره خودش حامله بشه😐
0
1401/05/02
باران r
خخخخخ
0
1401/05/02
باران r
انتقال همينه ديگه
0
1401/05/02
سوال کننده
به خدا ازدیشب تاامرکزباسه تاماشین برگشتیم خونه ازتبریزتامیاندواب با یه ماشین تومیاندواب شب موندیم اونم تویه مسافرخونه کثیفففففف بعدصبحش تابوکان بایه ماشین دیگه بعدتابانه بایه ماشین دیگه خسته شودبممم
0
1401/05/02
سوال کننده
بیشعو رهههه عرضه نداره
0
1401/05/02
مامان فرشته ها 💓 💓
در صورت هر نوع لکه بینی انتقال کنسل میشه
0
1401/05/02
باران r
واقعا؟
0
1401/05/02
باران r
خدااا قوت
0
1401/05/02
سوال کننده
جدی من هنوزم دارم لکه بینی
0
1401/05/02
باران r
من فردا تست پاپ اسمیر قبل انتقال دکترم گفت باید انجام بدی خوب لکه بيني داره پس اين چی
0
1401/05/02
باران r
فکر کنم بستگی داره لکه بيني به چ دلیل باشه
0
1401/05/02
سوال کننده
به خوامنکه دیگه رددددد دادم خسته شدمممم
0
1401/05/02
سوال کننده
هرروزیه مشکل جدید هرروز یه چیز تازه هرروزیه داروی جدید به خداروزی ۱۲تاقرص میخکرم خسته شدممم😭😭😭
0
1401/05/02
باران r
عزيزم ان شاالله بهترين ها برات پيش بياد امید خدا
0
1401/05/02
مامان بچه ها m
سلام خوبی هپارین چی به اونم حساسیت داری ؟؟من تا ۸ هفته روزی دوتا هپارین میزدم از انتقالم بعد شد آنوکسا
0
1401/05/02
مامان بچه ها m
من روز ۱۹ انتقال دادم
0
1401/05/02
مامان بچه ها m
عزیزم نگران نباش
0
1401/05/02
مامان بچه ها m
فقط مطرح کن با مرکز که اگه تو لکه بینی کنسل میشه دیگه نخوای اون همه هزینه کنی و خدا نکرده نشه ولی اگرم گفت مشکلی نیست بسپار به خدا و اعتماد کن ب دکترت پناه برخدا
0
1401/05/03
سوال کننده
خودش ۴شنبه باید برم بازسونوگفت ضخامت خوب نباشه کنسل میکنمممم...
0
1401/05/03
مامان بچه ها m
پناه برخدا ان شاالله ک همه چی جور دربیاد اگه به صلاحه
0
1401/05/03
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون غزل نازنینم
بله عزیزم این داروها با همین هدف تجویز شده اند بنابراین نگران نباشید و درمان را ادامه دهید تا ببینیم چه نتیجه ای حاصل میشود . اما در رابطه با لکه بینی اگر تداوم پیدا نکند و صرفا ناشی از تحریک دهانه رحم بدلیل سونوگرافی واژینال باشد مشکلی رخ نخواهد داد اما در صورت تداوم لکه بینی پزشکتان باید برحسب شرایط شما تصمیم بگیرند حتما ایشان را در جریان قرار دهید 💜
بله عزیزم این داروها با همین هدف تجویز شده اند بنابراین نگران نباشید و درمان را ادامه دهید تا ببینیم چه نتیجه ای حاصل میشود . اما در رابطه با لکه بینی اگر تداوم پیدا نکند و صرفا ناشی از تحریک دهانه رحم بدلیل سونوگرافی واژینال باشد مشکلی رخ نخواهد داد اما در صورت تداوم لکه بینی پزشکتان باید برحسب شرایط شما تصمیم بگیرند حتما ایشان را در جریان قرار دهید 💜
0
1401/05/03
راضیه~♡ ☆
انشالله که خوب میشه تا روز ۲۰میشه انتقال داد نگران نباش تازه من نوبتم انتقالم روز ۲۱ سیکلمه🥴😂
1
1401/05/03
سوال کننده
خیلی ممنونم دکترجااان ۴شنبه بازمیرم سونوببینم چی میگننن باسپاس فراوان
0
1401/05/03
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من نگران نباشید و حتما مراجعه کنید ❤️❤️
0
1401/05/03
پزشک اوما
stk: |~|12|~|189
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



532

