فک کنم ریسکات پایینه اوکیه خداروشکر
انشالاه ک اینطوره مرسی مهربونم
خداروشکر عالیه مبارکتون باشه
یکم دفع پروتئین داری فکرکنم
سلام عزیزم تا جایی که من متوجه شدم نتیجه غربالگری خوبه
فکر کنم یکم ترشح و ردی از پروتئین توی ادرارت دیده شده
سعی کن نمک و شوری نخوری و مصرف مایعات رو بالا ببری
فکر نمیکنم
چون مقدار خیلی کمی هست
نظر دکتر مهمه ولی نگران نباش