سلام به پزشک اوما و خانومای اومایی. از ظهری درد پریودی یکسره دارم و حالت تهوع. بنظرتون درد زایمانه؟هفته قبل امپول پرولتون و تشکیل ریه و ضدانقباض زدم. ظهری هیوسین خوردم ولی دردم اروم نشده هنوز. میشه بچه رو باز نگه داشت که دیرتر بیاد؟ نمیدونم الان برم دکتر یا ببینم دردم چطور میشه؟
طبق انتی 32 هفته و 4 روزم. طبق پریود 32هفته و 1 روز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



356
1401/05/02





