سلام دکترعزیزودوستان عزیزوقت بخیر
برای طبیعی شدن شکل اسپرم بایدچی خوردکی به شکل طبیعی برگرد؟؟؟
پرسش (1401/05/02):
اقدامبه بارداریی کردم
521
34
1401/05/02
سوال کننده
1
1401/05/02
🌈 مامان نلین🌈 ...
سلام عزیزم
ما هم این مشکل رو داریم ولی تا شکل اسپرم درست نشده اقدام نکن چون خدایی نکرده درصد سقط در صورت نرمال نبودن مورفو میره بالا
ما هم این مشکل رو داریم ولی تا شکل اسپرم درست نشده اقدام نکن چون خدایی نکرده درصد سقط در صورت نرمال نبودن مورفو میره بالا
0
1401/05/02
سوال کننده
ولی دکترم گفته دراقدام باشه
0
1401/05/02
سوال کننده
یکسال ونیم دراقدامم هیچ نگرفته ک بخادسقط شه
0
1401/05/02
سوال کننده

اینم آزمایش اسپرمش دومیش البته قبلن صفربوده الان کمی تغییرپیداکرده
0
1401/05/02
عاطفه موسوی
باید دارو مصرف کنه ولی زندگی سالم هم تاثیر مثبتی داره
0
1401/05/02
عاطفه موسوی
میوه و سبزی تازه مصرف کنه آجیل روزی نیم ساعت پیاده روی کنه شرت تنگ نپوشه دوش آب داغ نگیره و حتما سیگار و قلیان رو ترک کنه
0
1401/05/02
🌈 مامان نلین🌈 ...
تو این آزمایش مورفو ۳ هست بخاطر همون گفتن اقدام کنی انشالله که میگیره و یه نی نی سالم خدا بهتون میده
مورفو همسر من پارسال ۱ بود که دیروزداد شده صفر
فکر کردم برای همسر شما صفر یا یک هست که گفتم
مورفو همسر من پارسال ۱ بود که دیروزداد شده صفر
فکر کردم برای همسر شما صفر یا یک هست که گفتم
0
1401/05/02
zahra .
منم بخاطر مورفو شوهرم یه سقط داشتم ،و الان هم یکساله ک حامله نمیشم
0
1401/05/02
سوال کننده
الهی ک دامنتون هرچه زودترسبزشه
0
1401/05/02
zahra .
مرسی عزیزم ،،ب همچنین شما
0
1401/05/02
.... .
سلام همسرتون از نظر واریکوسل چک شدن ؟
0
1401/05/02
سوال کننده
سلام بله عزیزم عمل کردن
0
1401/05/02
.... .
چه مدته ؟
0
1401/05/02
.... .
مورفولوژی هنوزم پایینه
iui رو امتحان کنید
iui رو امتحان کنید
0
1401/05/02
سوال کننده
پارسال عمل کردن
0
1401/05/02
سوال کننده
دکترانجام ندادن گفتن طبیعی صورت میگیره
0
1401/05/02
سوال کننده
گفتن شکل اسپرم غیرطبیعیه
0
1401/05/02
.... .
هرجوری خودتون صلاح میدونین ولی مورفولوژی همسر من الان 7هست دو سال و نیمه اقدامم
دیگه دکتر رفتم گفت iui کن چون تا حالا نشده نمیشه
دیگه دکتر رفتم گفت iui کن چون تا حالا نشده نمیشه
0
1401/05/02
.... .
شکل اسپرم غیر طبیعی ممکنه باعث سقط یا عدم تشکیل قلب هم بشه
0
1401/05/02
.... .
من 6تا دکتر عوض کردم تا از جمع بندی حرفاشون بفهمم چی به چیه
0
1401/05/02
.... .
مورفولوژی بالای 4نرماله اما برای بارداری کافی نیست باید برسه به 15اونموقع با یه دفعه نزدیکی ممکنه ادم باردار شه
0
1401/05/02
پزشک اوما
سلام زهرا بانو جانم
وقتتون بخیر 🌸
عزیزم بستگی به علت دارد و باید تحت نظر اورولوژیست باشید تا درمان آغاز گردد ، همچنین در کنار پیگیری روال درمان دوری از قلیان و هرگونه دخانیات و مواد مخدر، مصرف میوه و سبزیجات تازه، اجتناب از مصرف فست فودها و کمک گرفتن از مکمل اسپریژن نیز میتوانند کمک کننده باشما 🌸
وقتتون بخیر 🌸
عزیزم بستگی به علت دارد و باید تحت نظر اورولوژیست باشید تا درمان آغاز گردد ، همچنین در کنار پیگیری روال درمان دوری از قلیان و هرگونه دخانیات و مواد مخدر، مصرف میوه و سبزیجات تازه، اجتناب از مصرف فست فودها و کمک گرفتن از مکمل اسپریژن نیز میتوانند کمک کننده باشما 🌸
1
1401/05/02
سوال کننده
سلام دکترجانم
همسرم اهل قلیان وسیگارووموادمخدرنیست خداروشکر
دکترمجددبراش اسپریژن تجویزکرده بود
مصرف میوه وسبزیجات روهم داره
بقیش مونده به خدا
همسرم اهل قلیان وسیگارووموادمخدرنیست خداروشکر
دکترمجددبراش اسپریژن تجویزکرده بود
مصرف میوه وسبزیجات روهم داره
بقیش مونده به خدا
1
1401/05/02
سوال کننده
مممممنونم ازراهنماییتون
0
1401/05/02
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ، اگر بتوانند پیاده روی داشته باشند هم عالی است، لباس زیر تنگ و پلاستیکی هم نپوشند 🌷🌷
0
1401/05/02
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/05/02
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من و بهترین ها رو براتون آرزو میکنم ❤️
0
1401/05/02
zahrajj جمالی
سلام خانوما
0
1401/05/02
zahrajj جمالی
ی سوالی داشتم
0
1401/05/02
zahrajj جمالی
من تقریبا ۱۰ روزه اقدام کردم
دو سه روزه حالت تهوع دل درد کمر درد
و خستگی دارم
تقریبا ۷ روز دیگه هم موعود پریودم هست
میخواستم ببینم یه نظرتون برای پریودم هست
یا برم آزمایش بدم
دو سه روزه حالت تهوع دل درد کمر درد
و خستگی دارم
تقریبا ۷ روز دیگه هم موعود پریودم هست
میخواستم ببینم یه نظرتون برای پریودم هست
یا برم آزمایش بدم
0
1401/05/02
عاطفه موسوی
عزیزم واسه نتیجه گیری خیلی زوده صبر کن موعدت گذشت بی بی چک بزن مثبت بود برو آرمایش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




