Ooma
پرسش (1401/05/02):

اقدام‌به بارداریی کردم

سلام دکترعزیزودوستان عزیزوقت بخیر
برای طبیعی شدن شکل اسپرم بایدچی خوردکی به شکل طبیعی برگرد؟؟؟

سلام عزیزم
ما هم این مشکل رو داریم ولی تا شکل اسپرم درست نشده اقدام نکن چون خدایی نکرده درصد سقط در صورت نرمال نبودن مورفو می‌ره بالا
ولی دکترم گفته دراقدام باشه
یکسال ونیم دراقدامم هیچ نگرفته ک بخادسقط شه
اینم آزمایش اسپرمش 
دومیش البته قبلن صفربوده الان کمی تغییرپیداکرده
اینم آزمایش اسپرمش دومیش البته قبلن صفربوده الان کمی تغییرپیداکرده
باید دارو مصرف کنه ولی زندگی سالم هم تاثیر مثبتی داره
میوه و سبزی تازه مصرف کنه آجیل روزی نیم ساعت پیاده روی کنه شرت تنگ نپوشه دوش آب داغ نگیره و حتما سیگار و قلیان رو ترک کنه
تو این آزمایش مورفو ۳ هست بخاطر همون گفتن اقدام کنی انشالله که میگیره و یه نی نی سالم خدا بهتون میده
مورفو همسر من پارسال ۱ بود که دیروزداد شده صفر
فکر کردم برای همسر شما صفر یا یک هست که گفتم
منم بخاطر مورفو شوهرم یه سقط داشتم ،و الان هم یکساله ک حامله نمیشم
الهی ک دامنتون هرچه زودترسبزشه
مرسی عزیزم ،،ب همچنین شما
سلام همسرتون از نظر واریکوسل چک شدن ؟
سلام بله عزیزم عمل کردن
چه مدته ؟
مورفولوژی هنوزم پایینه
iui رو امتحان کنید
پارسال عمل کردن
دکترانجام ندادن گفتن طبیعی صورت میگیره
گفتن شکل اسپرم غیرطبیعیه
هرجوری خودتون صلاح میدونین ولی مورفولوژی همسر من الان 7هست دو سال و نیمه اقدامم
دیگه دکتر رفتم گفت iui کن چون تا حالا نشده نمیشه
شکل اسپرم غیر طبیعی ممکنه باعث سقط یا عدم تشکیل قلب هم بشه
من 6تا دکتر عوض کردم تا از جمع بندی حرفاشون بفهمم چی به چیه
مورفولوژی بالای 4نرماله اما برای بارداری کافی نیست باید برسه به 15اونموقع با یه دفعه نزدیکی ممکنه ادم باردار شه
سلام زهرا بانو جانم
وقتتون بخیر 🌸
عزیزم بستگی به علت دارد و باید تحت نظر اورولوژیست باشید تا درمان آغاز گردد ، همچنین در کنار پیگیری روال درمان دوری از قلیان و هرگونه دخانیات و مواد مخدر، مصرف میوه و سبزیجات تازه، اجتناب از مصرف فست فودها و کمک گرفتن از مکمل اسپریژن نیز می‌توانند کمک کننده باشما 🌸
سلام دکترجانم
همسرم اهل قلیان وسیگارووموادمخدرنیست خداروشکر
دکترمجددبراش اسپریژن تجویزکرده بود
مصرف میوه وسبزیجات روهم داره
بقیش مونده به خدا
مممممنونم ازراهنماییتون
بسیار هم عالی عزیزم ، اگر بتوانند پیاده روی داشته باشند هم عالی است، لباس زیر تنگ و پلاستیکی هم نپوشند 🌷🌷
stk: |~|12|~|10_col
خواهش میکنم گل من و بهترین ها رو براتون آرزو میکنم ❤️
سلام خانوما
ی سوالی داشتم
من تقریبا ۱۰ روزه اقدام کردم
دو سه روزه حالت تهوع دل درد کمر درد
و خستگی دارم
تقریبا ۷ روز دیگه هم موعود پریودم هست
میخواستم ببینم یه نظرتون برای پریودم هست
یا برم آزمایش بدم
عزیزم واسه نتیجه گیری خیلی زوده صبر کن موعدت گذشت بی بی چک بزن مثبت بود برو آرمایش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه