سلام خانم دکتر مهربون اوما
من چند روزی هست که سوزش گلوی بدی گرفتم ی کم خوب میشه دوباره شروع میشه انگار تو دوطرف گلوم فلفل ریختن هر دو طرف ملتهب و قرمز هست آب نمک قرقره میکنم شبا آبلیمو و عسل میخورم ولی اصلا فایده نداره انگار ی چیز تند خوردم درد نداره ها فقط میسوزه میگن شاید از اسید معده است آره؟میشه بگین چیکارکنم؟
پرسش (1401/05/02):
سوزش و التهاب گلو در بارداری
362
16
1401/05/02
سوال کننده
0
1401/05/02
mahsaaa781 m
منم همش اینجوری میشم یه ویروس هست که هیچ راهی جز زجر کشیدن نداره دکتر هم رفتم دارو داد ولی سوزش رو کم نمیکنه
0
1401/05/02
سوال کننده
نه بابا ویروس نیس بخاطر بارداری هست اصلا ربطی به ویروس نداره از اسید معده است
0
1401/05/02
سوال کننده
بعدشم من بیشتر بعد از خوردن چیزی اینجوری میشم صبح ها که از خواب بیدار میشم مشکلی ندارم صبحانه رو که میخوام احساس میکنم روی گلوم فلفل تند ریختن ناهار و شام هم همینطور شبا اصلا از سوزش گلو نمیتونم بخوابم سرم رو میزارم رو بالش احساس میکنم الانه که خفه بشم
0
1401/05/02
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم دو قاشق شربت معده لاکسی ژل یا مگنی میلک یا آدی ژل بخورید و نتیجه را گزارش دهید 🌸
عزیزم دو قاشق شربت معده لاکسی ژل یا مگنی میلک یا آدی ژل بخورید و نتیجه را گزارش دهید 🌸
1
1401/05/02
سوال کننده
خانم دکتر جان اصلا نمیتونم شربت بخورم اوایل بارداری دکتر برام نوشت کلا شربت دارویی میخورم بدتر ببخشید بالا میارم🤦♀️🤦♀️🤦♀️
1
1401/05/02
پزشک اوما
مامان گل میتوانید یک عدد قرص فاموتیدین بخورید؟ البته شربت اگر فقط اوایل امتحان شده بهتر است الان مجددا امتحان کنید
0
1401/05/02
سوال کننده
دوز فاموتیدین مهم نیس؟البته دکتر برام پنتوپرازول ۲۰ نوشت روزی یکی ولی نخوردم فعلا
0
1401/05/03
پزشک اوما
عزیزم چرا نخوردید؟ همان پنتوپرازول را.مصرف کنيد برحسب پاسخ بدنتان در مورد فاموتیدین تصمیم گیری میکنیم
0
1401/05/03
سوال کننده
ی کیسه هر روز با خودم دارو حمل میکنم نمیدونم کدوم رو بخورم از بس زیاده قاطی کردم گفتم اینم فعلا مصرف نکنم ولی ظاهرا مجبورم که بخورم🤦♀️
0
1401/05/03
پزشک اوما
حتما مصرف کنید جان من، بارداری با فراز و نشیب زیادی همراه است درک میکنم اما چاره ای جز صبوری نیست ❤️
1
1401/05/03
سوال کننده
چشم خانم دکتر عزیز😘❤️
0
1401/05/03
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
0
1401/05/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




