سلام عزیزم انشاالله که تن فرزندت سالم باشه سخته و دردناکه از نوزاد آزمایش خون گرفتن؟
نمیدونم این داروهایی که میگی رو ادرار اثر داره یا نه .
ولی اگر ادرارش کم شده ینی شیر کافی نمیخوره . من یه مدت ادرار دخترم کم شده بود ، بعد عوص کردن سرشیشه بیشتر شیر خورد و ادرارش خوب شد .
هفه ی پیشم که تب داشت و چن روز کم خورد شیر و بازم ادرارش کم شده بود
خیلیییییی انقدر گریه کرد ک نگو.
بلد بردمش پیش ی دکتر دیگه گفت واسه چی گرفتین آزمایش فقط ۹ ماه تا ۱ سال.
شیرخودمو میخوره ولی مث قبله شیرخوردنش کم یا زیاد نشده
سلام به روی ماهتون عزیزم
مامان گل اگر واقعا ادرار کم شده سریعا به بیمارستان مراجعه کنید تا از نزدیک وضعیت دلبندتان ارزیابی گردد این مساله خدای نکرده میتواند سلامت کلیه ها را به صورت جدی و جبران ناپذیر تهدید کند. شیردهی شبانه و روزانه هم در فواصل دو ساعته انجام گردد 🌸
بمیرم. الهی تن همه ی بچه هامون سالم باشه . بعضی دکترا ناشی ان بخدا