سلام دوستان و پزشک عزیز امروز اول صبح ترشح قهوه ای داشتم ولی الان لکه خون دارم احساس میکنم داره بیشتر میشه،راستش شیاف هم گذاشتم ولی هنوز قطع نشده چیکارکنم بنظرتون برم بیمارستان یا تا فردا صبح صبرکنم برم دکترم؟
0
1401/04/31
ارزو مامان اردلان و نیکان
قلب تشکیل شده؟
0
1401/04/31
shima2348 ❤
تا حالا سونو دادی؟
0
1401/04/31
سوال کننده
آره خداروشکر دو قلو
1
1401/04/31
ارزو مامان اردلان و نیکان
خب دوقلو لک بینی داره
0
1401/04/31
سوال کننده
آره عزیزم دوبار سونو دادم آخرین بار هفته قبل اول هفته بود ک قلب تشکیل شده بود ولی گفت هماتوم داری
0
1401/04/31
سوال کننده
ولی اندازه هماتوم ننوشت
2
1401/04/31
ارزو مامان اردلان و نیکان
خب از هماتومه
0
1401/04/31
سوال کننده
یعنی خطری واس جنین نیس
0
1401/04/31
سوال کننده
تا کی داره بنظرتون قطع میسه
0
1401/04/31
مامان محمد حسین
مبارک باشه دو قلو😍
نه مشکلی نیست وقتی قلب هم تشکیل شده
هماتوم و باید استراحت خیلی کنی
نه مشکلی نیست وقتی قلب هم تشکیل شده
هماتوم و باید استراحت خیلی کنی
0
1401/04/31
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن استراحت کن
0
1401/04/31
مامان محمد حسین
برا خیلیا تا ان تی تموم شده
0
1401/04/31
ارزو مامان اردلان و نیکان
بستگی داره تا وقتی دفع بشه
0
1401/04/31
سوال کننده
قربونت ممنون گلم شما بهترشدی عزیزم
0
1401/04/31
سوال کننده
ایشاا...که دفع بشه و چیز دیگه ای نباشه میترسم
1
1401/04/31
سوال کننده
ممنون گلم استراحتم حالا دیگه باز به تخت خودمو میبندم
0
1401/04/31
مامان محمد حسین
خدانکنه😇
مرسی بهتر هستم..موندم دو هفته دیگه برم سونو خداکنه همه چیش اوکی بشه تا دو هفته🤲🤲🙏🙏
مرسی بهتر هستم..موندم دو هفته دیگه برم سونو خداکنه همه چیش اوکی بشه تا دو هفته🤲🤲🙏🙏
0
1401/04/31
مامان محمد حسین
خیلی رعایت کن به زودی دفع میشه😇
0
1401/04/31
سوال کننده
لکه بینی قطع شد؟ایشاا... همه چی اوکی میشه خیالت راحت میشه
0
1401/04/31
شیوا 💙
لعنت به این هماتوم
هممونو اسیر کرده🤦😭
هممونو اسیر کرده🤦😭
0
1401/04/31
سوال کننده
شما هم داری؟
0
1401/04/31
آمنه 💙💙
واقعاااا
نمیدونم از کجا درمیاد لامصب
نمیدونم از کجا درمیاد لامصب
0
1401/04/31
مامان محمد حسین
شیاف و بیشتر کردم
قرص پردنیزولون ک گفته بود کمتر کنمم بازم دارم مثل قبل میخورم
یکم کمتر شده لکم خداروشکر
قرص پردنیزولون ک گفته بود کمتر کنمم بازم دارم مثل قبل میخورم
یکم کمتر شده لکم خداروشکر
0
1401/04/31
سوال کننده
ایشاا...که همه چی اوکی بشه عزیزم خیالت راحت بشه
0
1401/04/31
سوال کننده
منم الان لخته قهوه ای دیدم
0
1401/04/31
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم نگران نباشید ، شیاف را هر 12 ساعت یکی استفاده کنید، استراحت مطلق داشته باشید به هیچ عنوان رابطه جنسی برقرار نکرده و خود شما به هیچ شکل به ارگاسم نرسید. همچنین از تحریک و دستکاری سینه ها اجتناب کرده، دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید و تلاش کنید با رعایت الگوی صحیح تغذیه دچار یبوست نشوید همچنین تلاش کنید تا از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و اگر خونریزی تکرار شد فردا مراجعه کنید 🌸
عزیزم نگران نباشید ، شیاف را هر 12 ساعت یکی استفاده کنید، استراحت مطلق داشته باشید به هیچ عنوان رابطه جنسی برقرار نکرده و خود شما به هیچ شکل به ارگاسم نرسید. همچنین از تحریک و دستکاری سینه ها اجتناب کرده، دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید و تلاش کنید با رعایت الگوی صحیح تغذیه دچار یبوست نشوید همچنین تلاش کنید تا از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و اگر خونریزی تکرار شد فردا مراجعه کنید 🌸
0
1401/05/01
سوال کننده
ممنون پزشک جان بععد از لخته قهوه ای ک دیدم فقط لک و ترشح قهوهه ای دارم کمتر شده بنظرتون فردا برم سونو بدم یا تا دوشنبه ک نوبت دارم صبر کنم
0
1401/05/01
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به شرایط موجود می توانید تا دوشنبه صبوری کنید 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



952

