سلام
پزشک محترم اوما و مادران گرامی
روزتون بخیر
یک سوال؛
۷روزه زایمان کردم
از پریروز خودم سرماخوردم دکترهم رفتم و به خاطر پسر ۳ساله ام و دخترم دائم هم توخونه ماسک دارم.
ولی دخترم از دیشب انگار بینیهاش میگیره خرخر میکنه گاهی
و درمواردی هم انقدر عطسه میکنه تا یه مخاط بی رنگ از بینی اش میاد بیرون
میتونم قطره سدیم کلراید بگیرم برای بینیش؟؟
دکتر پسرم هم یک هفته ای نیستند که دخترم رو برای چکاپ و این موضوع ببرم.
پرسش (1401/04/31):
قطره سدیم کلراید برای نوزاد ۷ روزه
753
23
1401/04/31
سوال کننده
0
1401/04/31
Mami Sh ....
سلام گلم قدمش پرخیرباشه انشالا تبریک میگم❤
با پوآر بینیشو تخلیه کن نمیدونم قطره یا اسپری میتونی استفاده کنی یانه ولی پوآر بی ضرره کامل تخلیه میشه بینیش
با پوآر بینیشو تخلیه کن نمیدونم قطره یا اسپری میتونی استفاده کنی یانه ولی پوآر بی ضرره کامل تخلیه میشه بینیش
1
1401/04/31
mahi ♤
میتونی استفاده کنی عزیزم
دکتر پسر من موقع ترخیص از بیمارستان براش نوشت چون بینیش که کیپ باشه موقع شیرخوردن از دهان هوا میکشه و دلدرد میشه
پوار هم تا بینیش خشکه اصلا استفاده نکن
قطره براش بریزی کافیه
دکتر پسر من موقع ترخیص از بیمارستان براش نوشت چون بینیش که کیپ باشه موقع شیرخوردن از دهان هوا میکشه و دلدرد میشه
پوار هم تا بینیش خشکه اصلا استفاده نکن
قطره براش بریزی کافیه
0
1401/04/31
مامان ایلیا و اهورا
پسرمن ۱۰ روزش بود دکتر براش نوشت فکرنکنم مشگلی داشته باشه ففط بعدش با پوار خالی کن
1
1401/04/31
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
وقتتون بخیر 🌸
بله میتوانید از قطره سدیم کلراید کمک بگیرید و با پوار یا فین گیر سوراخ ها را تخلیه کنید. اگر احیانا شرایط دلبندتان با گذشت زمان بهتر نشد منتظر پزشک نمانده و به متخصص اطفال دیگری مراجعه کنید ❤️
وقتتون بخیر 🌸
بله میتوانید از قطره سدیم کلراید کمک بگیرید و با پوار یا فین گیر سوراخ ها را تخلیه کنید. اگر احیانا شرایط دلبندتان با گذشت زمان بهتر نشد منتظر پزشک نمانده و به متخصص اطفال دیگری مراجعه کنید ❤️
1
1401/05/01
سوال کننده
سلام از محبت شما سپاسگزارم
ممنون بابت راهنمایی
ممنون بابت راهنمایی
0
1401/05/01
سوال کننده
ممنونم بابت راهنمایی لطف کردید
0
1401/05/01
سوال کننده
ممنون بابت راهنمایی
0
1401/05/01
سوال کننده
سلام
از بزرگواری و پاسخگویی شما سپاسگزارم
ممنون
چشم حتما به توصیه شما عمل خواهم کرد🙏🌹
از بزرگواری و پاسخگویی شما سپاسگزارم
ممنون
چشم حتما به توصیه شما عمل خواهم کرد🙏🌹
0
1401/05/01
سوال کننده
فقط یک سوال
چند بار در روز باید استفاده کنم؟؟؟
چند بار در روز باید استفاده کنم؟؟؟
0
1401/05/01
سوال کننده

همین قطره است درسته؟؟
1
1401/05/01
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل 💜
بله همین قطره است، هر 4 ساعت میتوانید استفاده کنید 🌸
بله همین قطره است، هر 4 ساعت میتوانید استفاده کنید 🌸
1
1401/05/01
سوال کننده
سپاس فراوان🙏🌹
1
1401/05/01
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
1
1401/05/01
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




