من گاهی احساس میکنم ازم آب خارج میشه آیا کیسه آبم سوراخه و اینکه تست آمینیوشور ضرر نداره و چه شکلی میگیرن و جوابش چقدره آماده میشه
0
1401/04/31
Azi 💖 ...
ترشح آبکیً حتما
ولی اگه زیاده برو تست بده
نه ضرر نداره یه چی مث گوش پاککن میکنن تو واژنت تا خیس بشه از رو اون تست میگیرن
ولی اگه زیاده برو تست بده
نه ضرر نداره یه چی مث گوش پاککن میکنن تو واژنت تا خیس بشه از رو اون تست میگیرن
0
1401/04/31
Asal . Ah
عزیزم کیسه آب گرمه عین ادرار
بی رنگه
بی بو هست
بضی مواقع بوی شیرینی داره
اگر ترشحت شیری رنگ باشه از کیسه نیست ترشح طبیعی هست
تست امینو هیچ ضرری نداره و جوابش زود بهت میگن
اگر میخای مطمن بشی الان یه پد یا دستمال بزار
چند بار سرفه کن
اگر خیس شد ممکنه از کیسه باشه
اگر خشک موند نگران نشو
بی رنگه
بی بو هست
بضی مواقع بوی شیرینی داره
اگر ترشحت شیری رنگ باشه از کیسه نیست ترشح طبیعی هست
تست امینو هیچ ضرری نداره و جوابش زود بهت میگن
اگر میخای مطمن بشی الان یه پد یا دستمال بزار
چند بار سرفه کن
اگر خیس شد ممکنه از کیسه باشه
اگر خشک موند نگران نشو
0
1401/04/31
سوال کننده
از این تست خونگی ها میتونم بدم
1
1401/04/31
hana ۱۳۸۰
خودتو بشور و خوب خشک کن بعد ی دستمال کاغذی بزار عطسه و سرفه کن ببین آب میاد یا نه
0
1401/04/31
zahra m
منم اینطوری میشم خیلی نگرانم نمیدونم از چی میتونه باشه
0
1401/04/31
zahra m
برا من شاید روزی ی بار در حد کم ترشح بی رنگ میاد
0
1401/04/31
zahra m
دکتر خودش این آزمایش میگیره یا جای دیگه باید بریم
0
1401/04/31
zahra m
من الان با دکترم حرف زدم ميگه اگه اندازه کف دسته باشه خطرناکه ترشح ابکیه
2
1401/04/31
پزشک اوما
سلام مامان جان
ترشحات ناشي از نشت کیسه آمنیوتیک، شفاف و بدون بو یا با بویی ملایم و شیرین بوده و گرم مثل ادرار هستند. ادرار خود را تخلیه کرده و یک پد بهداشتی بگذارید. برای نیم ساعت صبر کنید و طی این مدت، کمی سرفه و عطسه کرده و راه بروید، اگر پد خیس شده بود باید جهت بررسی و تشخیص دقیق به بیمارستان هایی مراجعه کنید که تست آمنیوشور را انجام میدهند، این تست ضرری نداشته و غیرتهاجمی است که با وارد کردن سواب استریل که مشابه گوش پاک کنی بلند است به داخل واژن، از ترشحات آنجا برداشته و سپس بعد از یک دقیقه سواب را درون محلولی قرار داده و درون آن می چرخانند. در مرحله آخر بعد از خارج کردن سواب ازومحلول، نوار آزمایش را درون آن قرار میدهند تا نتیجه مشخص شود. این تست بسیار ساده بوده و هیچ خطری را برای دلبند شما ایجاد نمی کند🌹
ترشحات ناشي از نشت کیسه آمنیوتیک، شفاف و بدون بو یا با بویی ملایم و شیرین بوده و گرم مثل ادرار هستند. ادرار خود را تخلیه کرده و یک پد بهداشتی بگذارید. برای نیم ساعت صبر کنید و طی این مدت، کمی سرفه و عطسه کرده و راه بروید، اگر پد خیس شده بود باید جهت بررسی و تشخیص دقیق به بیمارستان هایی مراجعه کنید که تست آمنیوشور را انجام میدهند، این تست ضرری نداشته و غیرتهاجمی است که با وارد کردن سواب استریل که مشابه گوش پاک کنی بلند است به داخل واژن، از ترشحات آنجا برداشته و سپس بعد از یک دقیقه سواب را درون محلولی قرار داده و درون آن می چرخانند. در مرحله آخر بعد از خارج کردن سواب ازومحلول، نوار آزمایش را درون آن قرار میدهند تا نتیجه مشخص شود. این تست بسیار ساده بوده و هیچ خطری را برای دلبند شما ایجاد نمی کند🌹
0
1401/05/01
سوال کننده
مممنون که هستید
1
1401/05/01
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💜💜
1
1401/05/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



681

