سلام خسته نباشید
من تا دیروز لبنیات مصرف نکردم بجز اوایل ک چندبار دوغ و ماست خوردم دیگ نخوردم
دیروز برا اولین بار شیر خوردم
از دیروز سه بار دخترم پیپی کرد. هر دفعه چک کردم خون و ترشحات خونی توی پوشکش نبود
دیشب خواب بود و ادرار کرده بود و اندازه ی نخود پیپی ک من چون خواب بود نشستمش پوشکشو عوض کردم صبح اومدم پوشکشو عوض کنم اینو دیدم
بافتش یجوربه شبیه خون نیس و خود پوشکو باز کردم قسمت جاذبش هم خون نبود توش
این چیه؟ خونه؟
راهی هست مثل آزمایش بفهمم آیا حساسیت داره یا نه
پرسش (1401/04/31):
وجود لکه شبیه به خون در پوشک نوزاد 🔴🔴🔴🔴
8609
42
1401/04/31
سوال کننده
0
1401/04/31
سوال کننده

0
1401/04/31
سوال کننده

1
1401/04/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
محدثه خونه امکان داره از کم ابی باشه یعنی شیر دهیتو بیشتر کن
1
1401/04/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اوایل که نوزاد دنیا بیاد ادرارش نارنجی صورتی و این رنگی میشه که میگن شیر دهیو بیشتر کنید
1
1401/04/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اگه به پروتیین گاوی حساسیت داشته باشه باید تو مدفوعش خون ببینی این تو ادرارش بوده
0
1401/04/31
مامان مهدی و مهوا
خون تو مدفوع حساسیت گاوی هسته
0
1401/04/31
مامان مهدی و مهوا
تند تند شیرش بده هی ادرار کنه
0
1401/04/31
مامان مهدی و مهوا
من پسرم زردی داشت تو دستگاه بود دکتر گفت باید تند تند شیرش بری هر یک ساعت و نیم بدش چون از منم همینجوری بود لکه بود تو ادرارش
0
1401/04/31
سوال کننده
سیما سلام
احتمالش هست؟ چون شیر کم میخوره بچم دلدرد داره
احتمالش هست؟ چون شیر کم میخوره بچم دلدرد داره
0
1401/04/31
سوال کننده
تا ب الان اولین باره میبینم
0
1401/04/31
سوال کننده
امروز بیشتر خوابید نسبت ب همیشه کمتر شیر خورد بچم
1
1401/04/31
yasi
کم آبه محدثه بیشتر شیر بده بهش
0
1401/04/31
سوال کننده
سمیرا نمیخوره
گریه میکنه زیر سینم
گریه میکنه زیر سینم
1
1401/04/31
yasi
شیرخشک نمیدی؟
احتمالا سیر نمیشه شیرت کمه
احتمالا سیر نمیشه شیرت کمه
0
1401/04/31
سوال کننده
بعضی وقتا بهش میدم اونم زیاد نمیخوره سمیرا
اره احتمالا بچم سیر نمیشع
اره احتمالا بچم سیر نمیشع
0
1401/04/31
yasi
یه نظر ببر پیش متخصص چون میگی خوب شیر نمیخوره احتمالا اسید معده اش برمیگرده تو دهنش
حالت جویدن نداره؟
حالت جویدن نداره؟
0
1401/04/31
پزشک اوما
سلام مامان جان
زنده باشید 🌷
عزیزم دفع خون در صورتی مربوط به حساسیت به پروتئین گاوی است که در مدفوع باشد نه ادرار، بنابراین مشکل دلبندتان مساله دیگری است. فواصل شیردهی شبانه و روزانه هر کدام هر چند ساعت است؟
زنده باشید 🌷
عزیزم دفع خون در صورتی مربوط به حساسیت به پروتئین گاوی است که در مدفوع باشد نه ادرار، بنابراین مشکل دلبندتان مساله دیگری است. فواصل شیردهی شبانه و روزانه هر کدام هر چند ساعت است؟
0
1401/04/31
narjes mi
عزیزم اون طبیعیه اگر همین چند بار دیدی
دختر منم اینجور بکد بردمش دکتر گفت چیزی شبیه عادت ماهانه صورت میگیره در نوزادان دختر
هورمون های بدن مادر که در بارداری منتقل شده به بچه از طریق ادرار دفع میشه
تو گوگل هم سرچ کنی میاد
نترس ولی با دکترش هم مشورت کن
من دوبتر دیرم تو پوشک دخترم و دیگه تموم شد
دختر منم اینجور بکد بردمش دکتر گفت چیزی شبیه عادت ماهانه صورت میگیره در نوزادان دختر
هورمون های بدن مادر که در بارداری منتقل شده به بچه از طریق ادرار دفع میشه
تو گوگل هم سرچ کنی میاد
نترس ولی با دکترش هم مشورت کن
من دوبتر دیرم تو پوشک دخترم و دیگه تموم شد
0
1401/04/31
سوال کننده
چرا انگار ی چیزی میاد تو دهنش میجوعه
ینی ممکنه گریه ها از دلدرد نباشه از رفلاکس باشه؟؟
چون زیاد بالا نمیاره
ینی ممکنه گریه ها از دلدرد نباشه از رفلاکس باشه؟؟
چون زیاد بالا نمیاره
0
1401/04/31
سوال کننده
ممنونم دکتر جان
دیشب کم شیر خورد چون قبلش گریه میکرد خوابش برد برا شیر تا صبح سه بار فقط بیدار شد
دیشب کم شیر خورد چون قبلش گریه میکرد خوابش برد برا شیر تا صبح سه بار فقط بیدار شد
1
1401/04/31
سوال کننده
مرسی عزیزم
من اولین باره میبینم
باید تو هفته آینده حتما برم پیش دکترش
من اولین باره میبینم
باید تو هفته آینده حتما برم پیش دکترش
0
1401/04/31
پزشک اوما
مامان جان فواصل شیردهی در سن دلبند شما هر یک ساعت و نیم تا دو ساعت چه در شب و چه در روز باشد. حتی اگر خواب است باید شیردهی انجام گردد و نباید منتظر بیدار شدن او باشید. اگر با رعایت این راهکار باز هم مشکل تکرار شد اطلاع دهید🌸
0
1401/04/31
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم اون تو مدفوعه نه ادرار
0
1401/04/31
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم ابن یعنی رفلاکس پنهان که دختر منم داشت انگار ی چیزی میاد تو گلوش و اونم قیافش ی طوری میکرد و قورت میداد یا میجویید
0
1401/04/31
سوال کننده
دکتر جان دخترم تا بیست روز اول تولدش راحت شیر خودم رو میخورد
از روزی ک دلدراش بیشتر شده وقتی گرسنه هست پنج دقیقه تا هفت هشت دقیقه شیر میخوره بعد زیر سینم گریه میکنه و دهنش رو جدا میکنه از سینم و گریه میکنه نمیدونم چشه
از روزی ک دلدراش بیشتر شده وقتی گرسنه هست پنج دقیقه تا هفت هشت دقیقه شیر میخوره بعد زیر سینم گریه میکنه و دهنش رو جدا میکنه از سینم و گریه میکنه نمیدونم چشه
0
1401/04/31
سوال کننده
برای شیر خوردن هم اذیت میکرد؟
شما چی بهش دادی
گریه هم میکرد؟
شما چی بهش دادی
گریه هم میکرد؟
0
1401/05/01
پزشک اوما
مامان گل بنابراین به متخصص اطفال مراجعه کنید چون احتمال رفلاکس هم هست 💜
0
1401/05/01
سوال کننده
علائمش سکسکه مخصوصا اول صبح
امتناع از شیر خوردن
گاهی بالا میاره
اکثرا ی چیزی میجوعه تو دهنش
گریه مداوم
حالت عق زدن زیاد داره
و گرفتگی بینی
امتناع از شیر خوردن
گاهی بالا میاره
اکثرا ی چیزی میجوعه تو دهنش
گریه مداوم
حالت عق زدن زیاد داره
و گرفتگی بینی
0
1401/05/01
yasi
رفلاکس پنهان داره محدثه ببر دکتر
0
1401/05/01
سوال کننده
هرچی زنگ دکترش میزنم جواب نمیده
0
1401/05/01
سوال کننده
رفلاکس و کولیک باهم میشه؟
0
1401/05/01
سوال کننده
یا ممکنه رفلاکس بوده و کولیک نباشه
0
1401/05/01
yasi
آره عزیزم میشه دارو بگیره خوب میشه نگران نباش
0
1401/05/01
سوال کننده
پناه بر خدا.بمیرم براش بچم شیر نمیتونه بخوره انگار قلبمو دارن له میکنن سمیرا
0
1401/05/01
پزشک اوما
عزیزم احتمال رفلاکس بسیار پررنگ است مراجعه کنید چون این امتناع از شیر خوردن منجر به کم آبی بدن دلبندتان و ادرار تیره و ترشحات خونی شده است، همین امروز مراجعه داشته باشید با درمان خیلی راحت این مشکلات حل خواهد شد و کوچولویمان سرحال میشود ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




