خانم دکتر من چند روزی هست که خامه با مربا خوردم و چون با مربا خوردم مزه ترش اونو احساس نکردم....فقط به تاریخش نگاه کردم...امروز همسرم خورد و گفتش که ترش شده...الان خیلی نگرانم ممکن برای جنین مشکلی پیش بیاد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



623
1401/04/31




