Ooma
پرسش (1401/04/31):

قند در هفته ۳۰

سلام
وقتتون بخیر
من چند روزی بود احساس میکردم که انگار یه چیزی تو انگشتای دستم رفته حالت سوزن سوزن شدن ولی چیزی نبود زدم تو گوگل زده بود ممکن مال قند باشه
حالا نمیدونم ربط داره یا نه
امروز قند ناشتام و با دستگاه خانگی گرفتم ۱۱۳ بود
در صورتی که ازمایش قند ۲۴ هفته قند ناشتام ۷۰ بود
البته من شیرینی جات خیلی نه ولی میوه خیلی زیاد میخورم به جاس شام هم میوه میخورم
حالا میخوام ببینم چه ازمایشی باید بدم دوباره
دفعه قبل قند ۴ مرحله ای بود
الان دسترسی به دکترم ندارم
ممنون میشم راهنمایی کنید
و اینکه چه پرهیز هایی داشته باشم

سلام عزیزم منم بادستگاه خونگی قندم بالانشون میداددرصورتیکه آزمایش خون نرمال بود دیگه دستگاهوول کردم هی استرس الکی میگرفتم
شایدکمخون باشی البته بایدمجددآزمایش بدی تامطمئن بشی
منم این گزگز و سوزن شدن رو داشتم فشار و قندم نرمال بود برای من از سندرم تونل کارپل بود که تو بارداری معمولا اتفاق میفته شاید برای شماهم همونه تو همین اوما مقاله هست درموردش اکه علایمش رو دارین شاید همین باشه
بهتر بود همون روزی که میرفتین آزمایشگاه قندتون رو با دستکاه خونگی هم چک میکردین اینطوری خطاش دستتون میومد ولی معمولا این دستگاهها دقیق نیستن و خطا دارن
ممنون
آره منم همون موقع که واسه گلوکزرفته بودم،،یکساعت بعدشوبادستگاه چک کردم۲۰۰بودکه خیییلی نگرانم کرداماخداروشکرتوجواب آزمایش۱۵۰بود،همون موقع متوجه شدم دستگاهااصلابدردنمیخورن
سلام مامان جان به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌷
هر چیزی در بارداری حتی میوه ها باید به اندازه مصرف شوند و اگرچه احتمال خطا در نتیجه تست های خانگی وجود دارد اما باتوجه به این نتیجه مشکوک باید حتما بررسی دقیق آزمایشگاهی برایتان انجام گردد. فردا از آزمایشگاه بخواهید قند خون به شیوه دو مرحله ای ناشتا و دو ساعت بعد صبحانه انجام گردد. همچنین صبح روزی که قرار است مراجعه کنید اول با آزمایشگاه سطح قند خون را کنترل کرده و یادداشت کرده و نگه دارید تا هنگامی که نتیجه آزمایش مشخص شد بتوان با مقایسه نتیجه ها از صحت عملکرد دستگاه خانگی مطمئن شد🌸
چشم ممنون🌷🌷🌷
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌸🌸
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه