سلام وقت بخیر پسرم ۵ ماهشه سرما خورده دارو استفاده میکنه از دیشب اسهال گرفته رنگش زرده دون دونه شیرم خیلی کم میخوره چکار کنم اب بدنش نره امروز م تعطیله که ببرمش دکتر