Ooma
پرسش (1401/04/31):

ایا فیبروم در بارداری باعث لکه بینی و خونریزی میشود؟

من یک فیبروم به اندازه 33*33میلیمتر تو ناحیه سروز خلفی دارم و باردارم و ۱۰ روز لکه بینی و خونریزی داشتم که بعد از استفاده از شیاف الان خداروشکر کاملا خوب شده و البته دوبار سونو انجام دادم یکبار تو هفته ۳_۴ و دومی درست یک هفته بعد سونوی اولم که ساک حاملگی دیده شده در سونوی اول و در سونوی دوم گفت پزشک سونوگرافی که ساک حاملگی بزرگتر شده و برای ضربان قلب ۳ هفته بعد دوباره مراجعه کنم
میخوام ببینم که فیبروم ایا میتونه باعث خونریزی بشه ؟ یا ممکنه هماتوم بوده باشه و در سونو نشون داده نشده باشه

من ۳تا فیبروم دارم که اندازه یکیش خیلی بزرگتر از فیبروم شماس عزیزم اما خداروشکر تا الان باعث خونریزی نشده،فقط هفته۱۳لکه بینی داشتم دو روز که علتش پایین بودن جفت بود و با استراحت و استفاده از شیاف حل شد
جفتتون پایینه گلم؟
نه خداروشکر ولی طول سرویکسم ۳۴ بوده
طول سرویکس رو توو ان تی دقیق بررسی میکنن اگه خدای نکرده کمتر از ۳۰شده باشه سرکلاژ میکنن.
بنظرم لکه بینی که داشتی علتش شاید هماتوم باشه.فقط نزدیکی نداشته باشین،پله ممنوع،توالت فرنگی استفاده کنین...
تو سونو نشون نداد هماتوم دارم
سلام جانم
خیر فیبروم علت خونریزی نیست و گاهی حتی در صورت نبود هماتوم بنا به دلایلی مانند پایین بودن سطح پروژسترون خونریزی در هفته های ابتدایی بارداری رخ می‌دهد. استراحت داشته باشید، از نزدیکی اجتناب کنید و همچنان به استفاده از شیاف حداقل تا هفته 12 و زمان سونوگرافی ان تی ادامه دهید تا بعد در رابطه با شرایط شما بتوان تصمیم گیری درستی داشت 🌷
ممنونم
خواهش میکنم جانم 🌼🌼
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه