من یک فیبروم به اندازه 33*33میلیمتر تو ناحیه سروز خلفی دارم و باردارم و ۱۰ روز لکه بینی و خونریزی داشتم که بعد از استفاده از شیاف الان خداروشکر کاملا خوب شده و البته دوبار سونو انجام دادم یکبار تو هفته ۳_۴ و دومی درست یک هفته بعد سونوی اولم که ساک حاملگی دیده شده در سونوی اول و در سونوی دوم گفت پزشک سونوگرافی که ساک حاملگی بزرگتر شده و برای ضربان قلب ۳ هفته بعد دوباره مراجعه کنم
میخوام ببینم که فیبروم ایا میتونه باعث خونریزی بشه ؟ یا ممکنه هماتوم بوده باشه و در سونو نشون داده نشده باشه
پرسش (1401/04/31):
ایا فیبروم در بارداری باعث لکه بینی و خونریزی میشود؟
944
10
1401/04/31
سوال کننده
0
1401/04/31
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
من ۳تا فیبروم دارم که اندازه یکیش خیلی بزرگتر از فیبروم شماس عزیزم اما خداروشکر تا الان باعث خونریزی نشده،فقط هفته۱۳لکه بینی داشتم دو روز که علتش پایین بودن جفت بود و با استراحت و استفاده از شیاف حل شد
0
1401/04/31
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
جفتتون پایینه گلم؟
0
1401/04/31
سوال کننده
نه خداروشکر ولی طول سرویکسم ۳۴ بوده
0
1401/04/31
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
طول سرویکس رو توو ان تی دقیق بررسی میکنن اگه خدای نکرده کمتر از ۳۰شده باشه سرکلاژ میکنن.
0
1401/04/31
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
بنظرم لکه بینی که داشتی علتش شاید هماتوم باشه.فقط نزدیکی نداشته باشین،پله ممنوع،توالت فرنگی استفاده کنین...
0
1401/04/31
سوال کننده
تو سونو نشون نداد هماتوم دارم
0
1401/04/31
پزشک اوما
سلام جانم
خیر فیبروم علت خونریزی نیست و گاهی حتی در صورت نبود هماتوم بنا به دلایلی مانند پایین بودن سطح پروژسترون خونریزی در هفته های ابتدایی بارداری رخ میدهد. استراحت داشته باشید، از نزدیکی اجتناب کنید و همچنان به استفاده از شیاف حداقل تا هفته 12 و زمان سونوگرافی ان تی ادامه دهید تا بعد در رابطه با شرایط شما بتوان تصمیم گیری درستی داشت 🌷
خیر فیبروم علت خونریزی نیست و گاهی حتی در صورت نبود هماتوم بنا به دلایلی مانند پایین بودن سطح پروژسترون خونریزی در هفته های ابتدایی بارداری رخ میدهد. استراحت داشته باشید، از نزدیکی اجتناب کنید و همچنان به استفاده از شیاف حداقل تا هفته 12 و زمان سونوگرافی ان تی ادامه دهید تا بعد در رابطه با شرایط شما بتوان تصمیم گیری درستی داشت 🌷
1
1401/04/31
سوال کننده
ممنونم
0
1401/04/31
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 🌼🌼
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا لخته دفع شده به علت فیبروم است ؟
- سوال در مورد فیبروم
- طریقه تزریق آمپول دیفرلین برای کوچیک کردن فیبروم
- فیبروم و محاسبه تخمک گذاری
- پیش گیری از زایمان زودرس
- داشتن دو تا فیبروز کوچیک در بارداری خطر داره
- مشکل فیبروم رحمی بااثر فشاری برآندومتر(اینترامورال)
- فیبروم بزرگ در رحم
- فیبروم رحم دربارداری مشکله؟
- کسی بارداری با فیبروم تجربه کرده؟




