۴ روزه هنوز دکتر نرفتی چه استقامتی ! 😅
بهتره بری پیش دکتر اب بدنت کم میشه برا جنین خطر داره
دکتر عمومی رفتم دکتر زنان نیست که برم.بهم گفت ماست و نعناع بخور،قرص فاموتیدین و اونداسترون داد.فاموتیدین خوردم ولی فایده نداشت
بخاطر نی نی میترسم دارو بخورم.توی شهر کرونا زیاد شده میترسم بیرون برم
سلام این یه مریضی هست ک تازه اومده
کافیه ی لیوان اب بخوری همشو بالا میاری
حتما برو دکتر متخصص زنان چون اسهال خودش اب دور بچه رو کم میکنه
استفراغ هم میکنی
البته مدتش کمه
خونه ما هممون مریض شدیم دو سه روز میکشه
شما چون بارداری و هیچی استفاده نکردی خوب نشدی
سلام مامان گل
اسهال در بارداری که درمان نشود میتواند زمینه ساز کم آبی بدن و خدای نکرده زایمان زودرس شود. حتما لازم است جهت سرم درمانی و انتخاب روش درمانی مراجعه کنید. اندانسترون هم اگر مصرف نکردید روزی دو عدد حتما بخورید 🌷
دیشب سرم گرفتم با پنتوپرازول ولی اصلا فایده نداره دیگه موندم چه کنم
من الان پنج روزه اینجوری م
عزیزم آزمایش مدفوع انجام دهید ، همچنان سرم درمانی تداوم پیدا کند، اندانسترون را خوردید؟