پریود هام همیشه منظم بود . و ۶ الی ۷ روز پاک میشم
ماپیشم سونو وسط سیکلم. بود و تخمک ازاد شده داشتم و ضخامت رحمم ۱۱بود
فقط دخترم عادت کرده ای مدت شبا هی دست می نه نوک سینه ام میخوابه هی فشارش میده
سلام مال منم همین طوره . کابرگولین مصرف میکنم
هفته ای ۲ تا . ایرانی هست
سلام عزیزم.
شما چند درجه از حد نرمال بالا تر بود؟
ایا تو روند بارداریتون تاثیر داشت؟
و
تا چند وقت دکترتون گفتن قرص تجویز کنید؟
رنج ازمایشگاه برای من تا ۳۵
من ۶۶
من دخترم الان ۳ سال و ۷ ماهشه
و ۲ سال و ۲ ماهگی از شیر گرفتمش
ای مدت هرشب..تا با نوک سینه ام بازی نکنه فشار نده
خوابش نمیبره
دیگه نمیدانم برا اونه یا چی.
پریودمم منظم. تخمک گذاری هم دارم
سلام مامان جان به روی قشنگتون
باید تحت نظر متخصص غدد کابرگولین دریافت کنید جهت تنظیم دوز مراجعه داشته باشید تا بتوانید باردار شوید. تحریک سینه ها هم به حداقل برسد زیرا باعث تشدید مشکل میشود ❤️