سلام به روی ماهتون عزیزم
درد به تنهایی بیانگر عفونت نیست ، ترشحات مشکوک ندارید ؟ یبوست یا نفخ ندارید ؟ ال حالتان چطور است ؟
بله پزشک عزیز ترشح هم دارم .
یبوست و نفخ ندارم.
الان هم گاهی یهو درد میگیره ولی ب نسبت دیروز بهترم
ترشحاتتان چه ویژگی دارد عزیزم؟ آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
ترشحات گاهی سبز و متاسفانه پاپ اسمیر ۳ ساله انجام ندادم
در حال حاضر تخم دادنم گاهی تیر میکشه اون هم خیل کم ، ولی دیگه درد نمیکنه
عزیزم باید تست پاپ اسمیر انجام دهید و درمان زودتر برحسب نتیجه معاینه آغاز گردد، چون پاپ انجام ندادید درمان را نمیتوان شروع کرد، و دردتان هم با توجه به رنگ ترشحات بله می تواند ناشی از عفونت باشد 💜
خواهش میکنم عزیز مهربانم 🌸