سلام به خانوما و دکتر اوما دخترم از دیشب تب داره بهش استامینوفن میدم یکم پایین میاد دوباره زیاد میشه چون علایمش کم دکتر نبردمش ،به نظرتون چیکار کنم تبش پایین بیاد ،اشتها هم ندارهه ،اصلا غذا نمیخوره !!!؟
0
1401/04/30
الی محمد مصطفی
پسر منم یهو سرش خیلی داغ شد البته بی حال نبود ..ولی تو خواب هی بی تابی میکرد ..استا بهش دادم ..احتمالا برا دندوناشونه
0
1401/04/30
الی محمد مصطفی
اخه دکتر هم ببری استا میده
2
1401/04/30
yasi
تبی که با دارو پایین نمیاد باید ویزیت بشه ببری دکتر ویروس زیاد شده
0
1401/04/30
مامان بهار خانم
عزیزم باید انتی بیوتیک مصرف کنه ببر دکتر
0
1401/04/30
haanaaهانا j
عزیزم لطفا زودتر دکتر متخصص اطفال ببینش
تب ویروسی بسیار شدید شده و اکثر بچه ها رو به بستری کشونده
تب ویروسی بسیار شدید شده و اکثر بچه ها رو به بستری کشونده
0
1401/04/30
خانم گل .
چقدر این مدت تاپیک تب بچه ها زیاد شده
والا من خودم ب محض اینکه بچم تب کنه سریع میبرمش دکتر
درسته ک علائمش کمه اما بدترین مورد بیماری همین تبه ک بالا رفتنش خطرناکه
والا من خودم ب محض اینکه بچم تب کنه سریع میبرمش دکتر
درسته ک علائمش کمه اما بدترین مورد بیماری همین تبه ک بالا رفتنش خطرناکه
0
1401/04/30
خانم گل .
علت تب باید مشخص بشه
درسته ک درمان تب استامینوفنه( البته تو موارد شدید سرم هم میدن)
اما بچه ک بی دلیل تب نمیکنه باید مشخص بشه دلیل تب کردنش چیه ک دارو بگیره شاید ب انتی بیوتیک یا داروی دیگه ای نیاز داشته باشه
درسته ک درمان تب استامینوفنه( البته تو موارد شدید سرم هم میدن)
اما بچه ک بی دلیل تب نمیکنه باید مشخص بشه دلیل تب کردنش چیه ک دارو بگیره شاید ب انتی بیوتیک یا داروی دیگه ای نیاز داشته باشه
0
1401/04/30
haanaaهانا j
بله عزیزم.
تو شهر ما هم خانواده ها واقعا گرفتار شدن
دخترمنم از تب شروع شد
دکترش گفت علائم دیگه نداره انتی بیوتیک نداد
و متاسفانه ۲ روز بعدش چون تبش زیاد بود قطع نشده بود بخاطر عدم مصرف ب موقع انتی بیوتیک
با التهاب خون ۴۸ درصد بستری شد
این مدت اطرافیانمون همه درگیر مریضی بچه ها شدن
بعضی هاشونم بستری شدن
الان تب رو باید جدی گرفت
تو شهر ما هم خانواده ها واقعا گرفتار شدن
دخترمنم از تب شروع شد
دکترش گفت علائم دیگه نداره انتی بیوتیک نداد
و متاسفانه ۲ روز بعدش چون تبش زیاد بود قطع نشده بود بخاطر عدم مصرف ب موقع انتی بیوتیک
با التهاب خون ۴۸ درصد بستری شد
این مدت اطرافیانمون همه درگیر مریضی بچه ها شدن
بعضی هاشونم بستری شدن
الان تب رو باید جدی گرفت
0
1401/04/30
haanaaهانا j
دقیقا تب بالا که با استا پایین نیاد یه که سر ساعت استا باز تب بالا صد در صد عفونت و نباید سهل انگاری کرد
من چون علائم دیگه نداشت دخترم سهل انگاری کردم و به حرف دکتر عمومی اورژانس بیمازستان اکتفا کردم
که تو ۲ روز عفونت دخترم زده بود بالا
بستریش کردن.بعد ۳ روز تب ۳۸ و ۳۹ حتی ۴۰ هم میرسید دختز من حالت تهوع دل درد و اسهال خونی شد
چیزی که با یه شربت انتی بیوتیک ساده حل میشد یا سرم
چند روز بستری شد گوشت تنش آب شد
الان اکثرا این ویروس گرفتن بچه ها
مامانا باید سریع ببرن متخصص اطفال این تجربه منه
من چون علائم دیگه نداشت دخترم سهل انگاری کردم و به حرف دکتر عمومی اورژانس بیمازستان اکتفا کردم
که تو ۲ روز عفونت دخترم زده بود بالا
بستریش کردن.بعد ۳ روز تب ۳۸ و ۳۹ حتی ۴۰ هم میرسید دختز من حالت تهوع دل درد و اسهال خونی شد
چیزی که با یه شربت انتی بیوتیک ساده حل میشد یا سرم
چند روز بستری شد گوشت تنش آب شد
الان اکثرا این ویروس گرفتن بچه ها
مامانا باید سریع ببرن متخصص اطفال این تجربه منه
0
1401/04/31
پزشک اوما
سلام مامان جان
باید در اسرع وقت مراجعه کنید چون تداوم تب بیانگر وجود عفونت و بیماری است، به علاوه میزان شیردهی را افزایش دهید ، مایعات بیشتری به دلبندتان بدهید و با تنشویه، پاشویه و دادن استامینوفن تب را کنترل کنید🌸
باید در اسرع وقت مراجعه کنید چون تداوم تب بیانگر وجود عفونت و بیماری است، به علاوه میزان شیردهی را افزایش دهید ، مایعات بیشتری به دلبندتان بدهید و با تنشویه، پاشویه و دادن استامینوفن تب را کنترل کنید🌸
0
1401/04/31
سوال کننده
ممنون دکتر جان بردمش دکتر الان بهتر فقط خیلی بیقرار،بدآروم
1
1401/04/31
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ❤️صبوری کنید تا دوره درمان طی شود، و حتما خوب غذا بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



350

