سلام خانوم دکتر و بچه ها،من دو هفتس که پریودیم عقب افتاد،امروز خیلی کم لک و خون دیدم در حدی ک نیاز ب پد نیس فقط دستمال بکشی مشخصه،قبلا هم یکبار اینجور شدم برج11،پریودی هام منظمه ،ولی دوبار که اینجور میشم،حامله هم نیستم ،هیچ دردی هم ندارم
من ازمایش و سونو و پاپ اسمیرم میفرستم،ببینید مشکلی توش هست یا نه
سونویی ک انجام دادم 21سیکلم بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



657
1401/04/30









