سلام پزشک عزیز،خانومای گل
کمک کنید که رگ گردنم گرفته شدید😭به حدی که نمیتونم میلی متری جابه جاش کنم،ازپشت گردن تا مچ دست تیرمیکشه
نمیدونم چیکارکنم،میترسم قرصی چیزی بخورم،چون روزسومیه کهiuiکردم
باپماد دیکلوفناک چرب کردم،کیسه آب گرمم گذاشتم ولی فایده نداشت
یکسری دیگه ام اینجوری شدم،فقط باامپول شل کننده عضلات خوب شدم
الان باتوجه به iuiکردنم،چیکارمیتونم بکنم دکتر؟داغونم
پرسش (1401/04/30):
گرفتگی رگ گردن توی سیکلiui
472
25
1401/04/30
سوال کننده
0
1401/04/30
bahareh s
زهرا جان عضله شل کن خیلی عوارض داره درحالت عادی هم نباید تزریق شه چه برسه الان که شما ای یو ای شدی
0
1401/04/30
bahareh s
پماد پیروکسیکام بزن گردنت گرم نگهش دار
0
1401/04/30
گل پری zzzziiii
سعی نکن حرکت بدی همان جور که هستی ساکن بمون چند ساعت
و تونستی در همان راستا که هستی ماساژ آرام بده
و تونستی در همان راستا که هستی ماساژ آرام بده
0
1401/04/30
گل پری zzzziiii
راستی زهرا کل هزینه iui چقدر شد. اگه تونستی جواب بده ها زوری نیس🤭
0
1401/04/30
سوال کننده
اره میدونم ولی میگم شاید قرصی چیزی بشه
1
1401/04/30
سوال کننده
هزینه خود مرکزحدود۷۰۰
ک البته بیمه داشتم و انگار۶۰۰تومنشو بیمه تامین داده.وگرنه ازادش۱۳۰۰اینا میشد
من ۷۰۰به خودمرکزدادم،حدود۱تومن هم سونو و داروهام پیش دکترشد
جمعا۱۷۰۰شد
ک البته بیمه داشتم و انگار۶۰۰تومنشو بیمه تامین داده.وگرنه ازادش۱۳۰۰اینا میشد
من ۷۰۰به خودمرکزدادم،حدود۱تومن هم سونو و داروهام پیش دکترشد
جمعا۱۷۰۰شد
0
1401/04/30
سوال کننده
ممنون
0
1401/04/30
خانم گل .
پیروکسیکام تو بارداری ممنوعه
0
1401/04/30
خانم گل .
درسته شما هنوز ازمایش ندادی ک از بارداریت مطمئن بشی اما احتیاط شرط عقله
بنظرم بهتره ک هر کی هر چی پیشنهاد میده رو استفاده نکنید
و فقط ب دستور دکتر دارو استفاده کنید
بنظرم بهتره ک هر کی هر چی پیشنهاد میده رو استفاده نکنید
و فقط ب دستور دکتر دارو استفاده کنید
0
1401/04/30
تارا حسینی
سلام خوبی ببخشید شما دقیق چه روزی iui کردی
0
1401/04/30
سوال کننده
پمادم ممنوعه؟
0
1401/04/30
سوال کننده
۳شنبه
0
1401/04/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
عزیزم به جای پماد دیکلوفناک، از ژل موضعی آرومیکس باریج کمک بگیرید. به گردن خود فشار نیاورده و میزان استراحت را افزایش دهید ، همچنین میتوانید قرص استامینوفن ساده نیز مصرف کنید یا در نهایت شیاف استامینوفن بگذارید . اگر بهتر نشدید و درو تداوم داشت حتما به صورت حضوری مراجعه کنید ❤️
عزیزم به جای پماد دیکلوفناک، از ژل موضعی آرومیکس باریج کمک بگیرید. به گردن خود فشار نیاورده و میزان استراحت را افزایش دهید ، همچنین میتوانید قرص استامینوفن ساده نیز مصرف کنید یا در نهایت شیاف استامینوفن بگذارید . اگر بهتر نشدید و درو تداوم داشت حتما به صورت حضوری مراجعه کنید ❤️
1
1401/04/30
سوال کننده
ممنونم دکترجان چشم🌹
0
1401/04/30
تارا حسینی
عه چه جالب منم سه شنبه iui کردم درد چیزی هم داری
0
1401/04/30
خانم گل .
همون پمادو من گفتم دیگه
پماد پیروکسیکام
پماد پیروکسیکام
0
1401/04/30
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💗💗
0
1401/04/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|111_col
0
1401/04/30
سوال کننده
روز اول درد تخمدان داشتم،مثل دردای پریودی
0
1401/04/30
سوال کننده
ایشالله که جفتمون مثبت شیم
1
1401/04/30
سوال کننده
رفتم پمادی ک دکتر گفت و خریدم،خیلی جواب داد خداروشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




