سلام خانمایی که واسه بچه هاتون که نان ar استفاده کردین من پسرم رفلاکس پنهان داشت ببلاک ar دادم ۲ بار نفخ شدید کرد عوض کردم دیشب ۲ بار نان ar دادم رفلاکس پنهانش ک کم شده بود بیشتر شد چکار کنم کلافه شدم بخدا رفلاکسش کم شده بود نان ک میگن مخصوص رفلاکس هست رفلاکسش رو بیشتر کرد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



607
1401/04/30





