سلام عزیزم منم مشکل شما رو دارم
اما ماه اول باردار شدم
اما خیلی ها با این مشکلات باردار شدن و بچشونو سالم بغل گرفتن
سلام آره من باردار میشم سقط میشن
منم اینطور بودم
نمیدونستم
۱سقط هفته ۱۱ ویه شبمیایی داشتم
ولی وقتی فهمیدم دارو خوردم مشکل حل شد
باردارشدم هنوزم دارم میخورم
دارو چی میخوری شما ؟
من الان لووتیروکسین . پردنیزولون و آسپرین و فولیک ۵ و بعدم هپارین استفاده میکنم
تا عدد تیرویید نرمال نشه باردار نمیشی البته من که اینطوری بودم
نرمال شد باردارشدم سقط شد بعدش رفتم آزمایش دادم دیدم خیلی بالاس
تا بارداری دومم هفت ماه پشت هم آزمایش دادم هر ماه اقدام کردم نشدم
ماه آخر نرمال شد که باردار شدم از اول بارداری هم هر دوماه دارم چک میکنم
عزیزم شما دارو چی میخوری و tpoتون چند بود عددش؟
دکتر گفت آنتی تی پی یو شما درمعرض بلرداری بالا میره
تا بی بی مثبت شدی قرص لووکسین رو شروع کن
من نصف میخوردم
۲روز هم نباید میخوردم
تاقبل ازبارداری فولیک ۱
بعدازبارداری فولیک و ویتامین د و لووتیروکسین و آسپرین و مولتی و آهن و کلسیم و امگا
البته به مرور اضافه میشدن
آمپول چی؟
نه آمپولی نداشتم
عزیزم انتی تی پی ا شما چند بود؟