Ooma
پرسش (1401/04/29):

کرونا در هفته نهم بارداری

سلام
من کرونا گرفتم رفتم دکتر گفت هیچ دارویی نمیتونه بده به خاطر بارداری گفت فقط مایعات زیاد بخور و ویتامین سی داد.
با توجه به اینکه حال من داره هی بدتر میشه، ممکنه راهنمایی کنید چه چیزهایی بخورم که موثرتر و بی ضرر باشه؟

سلام مریم جان دکتر اینو تویکی از تاپیک ها گذاشته بود که اتفاقا باردارهم بودن شاید به کارت بیاد زودتر انشاالله خوب بشی
مایعات ..میوه زیاد ..استرس اصلا نداشته باش
کرونا در هفته نهم بارداری
یه دوره چن روزه داره باید بگذرونی تا خوب بشی
تواین مدت آبمیوه و مایعات زیاد بخور هروقت درد داشتی استامینوفن ساده بخور
عزیزم همونطورکه دکترگفته مایعات زیادبخور،،،تونستی هرروزبرو سرم بزن بدنت آب کم نیاره باتوجه به اینکه اول بارداری دردسرای خودشم داره،ان شاءالله زودخوب بشی
ممنونم ازت سارا جان
دقیقا استرس نباید داشته باشیم
فک میکردم استامینوفن هم نمیشه خورد
دقیقا دکتر گفت الان داره مغز بچه ت تشکیل میشه و هیچ دارویی نمیتونم بدم
سلام مامان جان
چه علامت هایی دارید؟
سلام وقتتون بخیر
من یه مقدا گلوم میسوزه و تک سرفه میزنم. بدن درد و ضعف هم دارم و یه کم سردرد و سرگیجه
بدن دردم خیلی اذیتم میکنه با بقیه علائم میتونم کنار بیام. هم استخونام هم پوست کل بدنم درد میکنه
عزیزم اجازه دارید استامینوفن ساده در مواقعی که درد شدید است مصرف کنید اما زياده روی نکنید ، با سرم فیزیولوژیک یا آب نمک رقیق گلو را شست و شو دهید. همچنین میزان استراحت خود را افزایش دهید ، مایعات گرم بیشتر بخورید و اگر بسیار اذیت بودید جهت تزریق سرم مراجعه کنید 🌸🌸
خیلی ممنون از پاسخ کاملتون 😍
چشم
خواهش میکنم مامان گل و چشم هاتون بی بلا 💚امیدوارم که هرچه زودتر بهبودی کامل حاصل گردد 💗💗
stk: |~|11|~|109_col
ممنون ازتون 😘😘😘😍😍😍
خواهش میکنم عزیز جانم 🌸💜🌸
stk: |~|11|~|111_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه