Ooma
پرسش (1401/04/29):

سلام خانم دکتر اوما می گم که دخترم خیلی دوست داره روبه رو آینه باشه خودشو ببینه

مشکلی نداره بزارمش جلو آینه؟یکم نگران بودم

سلام به روی قشنگتون مامان جان
چرا نگران؟ دلبندتان باهوش و کنجکاو است و. می‌خواهد خود را کشف کند، این یکی از بازی‌های خوب برای بچه ها است فقط خیلی خیلی مراقبت کنید بدلیل هیجان سر خود را به آینه نزند یا آینه روی خود نیافتد او را تنها نگذارید و اگر آینه به دیوار متصل نیست، یادتان باشد اگر ضربه ای بزند ممکن است روی دست دلبندتان فرو بریزد بنابراین با رعایت نکات احتیاطی موردی ندارد، قطعا خودتان حواس جمع هستید ❤️
ممنون از پاسخ گویی تون،باشه حتما حواسم هست
خواهش میکنم جان دلم 💗💗
stk: |~|11|~|102
زنده باشین و سلامت
ممنونم مهربان بانو برقرار و شاد باشید ❤️
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.