مشکلی نداره بزارمش جلو آینه؟یکم نگران بودم
741
10
1401/04/29
سوال کننده
0
1401/04/29
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
چرا نگران؟ دلبندتان باهوش و کنجکاو است و. میخواهد خود را کشف کند، این یکی از بازیهای خوب برای بچه ها است فقط خیلی خیلی مراقبت کنید بدلیل هیجان سر خود را به آینه نزند یا آینه روی خود نیافتد او را تنها نگذارید و اگر آینه به دیوار متصل نیست، یادتان باشد اگر ضربه ای بزند ممکن است روی دست دلبندتان فرو بریزد بنابراین با رعایت نکات احتیاطی موردی ندارد، قطعا خودتان حواس جمع هستید ❤️
چرا نگران؟ دلبندتان باهوش و کنجکاو است و. میخواهد خود را کشف کند، این یکی از بازیهای خوب برای بچه ها است فقط خیلی خیلی مراقبت کنید بدلیل هیجان سر خود را به آینه نزند یا آینه روی خود نیافتد او را تنها نگذارید و اگر آینه به دیوار متصل نیست، یادتان باشد اگر ضربه ای بزند ممکن است روی دست دلبندتان فرو بریزد بنابراین با رعایت نکات احتیاطی موردی ندارد، قطعا خودتان حواس جمع هستید ❤️
0
1401/04/30
سوال کننده
ممنون از پاسخ گویی تون،باشه حتما حواسم هست
1
1401/04/30
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💗💗
0
1401/04/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
1
1401/04/31
سوال کننده
زنده باشین و سلامت
1
1401/04/31
پزشک اوما
ممنونم مهربان بانو برقرار و شاد باشید ❤️
0
1401/04/31
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




