Ooma
پرسش (1401/04/29):

تفسیر سونوگرافی روز هشتم سیکل

سلام خانم دکتر عزیز
این سونوگرافی مربوط به روز هشتم سیکل منه .پریودای من منظم و ۲۸ روزس دارو هم هیچی غیر از فولیک اسید نمیخورم فقط ماه قبل بخاطر تجویز دکترم قرص روکین مصرف کردم و بعد از پاکی هم این سونو رو انجام دادم
روز ۸ دوره فولی ۱۵ و ۱۷ بزرگ نیست؟ ایا مشکلی هست؟

تفسیر سونوگرافی روز هشتم سیکل
تفسیر سونوگرافی روز هشتم سیکل
اینم مال ماه قبلیه
عزیرم کیست هستن کیست فولیکولر
سلام به روی ماهتون عزیزم
چرا ماه قبل پزشکتان روکین تجویز کردند؟
چون تو سونو ماه قبلی که اینجا عکسشم گذاشتم کیست داشتم
عزیزم در واقع در این ماه هم دو کیست دارید و ابعاد فولیکول ها برای این زمان از ماه بزرگ است، ممکن است همان کیست های ماه قبل باشند. به درمان ادامه داده و آزمایش کامل هورمونی انجام دهید ❤️
خانم دکتر ماه قبلی دکتر آزمایش هورمونی نوشت روز سوم‌پریود انجام دادم جوابشم گذاشتم همینجا گفتین همه چیز خوبه
هنوز پیش دکترم نرفتم سونو و ازمایش رو نشونش بدم به نظر شما چیکار کنم ؟
خانم دکتر من الان چند ماهه درحال اقدامم و باردار نشدم بخاطر همینه؟
عزیزم یک سوال قبلا هم پریودها منظم بوده؟
خانم دکتر من الان دو ساله پریود هام کاملا منظمه و اصلا ن درد و ن خونریزی انچنانی دارم که بگم حتی کمم هست و از روز سوم دیگه در حد لک میشه
عزیزم بنابراین روز 13 سیکل سونوگرافی انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم ❤️
روز ۱۳ سیکلم امروز بود که رد شد اگ باردار نشدم ماه دیگه حتما
ممنونم ازتون🌺
ببخشید ایا علت باردار نشدنم تو این چند ماه همین میتونه باشه؟
انشالله همین ماه باردار شوید عزیزم❤️❤️ همسرتان آزمایش داده اند؟
ازمایش اسپرم دکتر براش نوشته ولی نمیره انجام بده
عزیزم حتما باید انجام دهند مشکلات باروری بسیاری از اوقات دوطرفه یا با عامل مردانه است
ممنونم 😊
خواهش میکنم نازنینم 🌸🌸
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه