سلام خانم دکتر عزیز
این سونوگرافی مربوط به روز هشتم سیکل منه .پریودای من منظم و ۲۸ روزس دارو هم هیچی غیر از فولیک اسید نمیخورم فقط ماه قبل بخاطر تجویز دکترم قرص روکین مصرف کردم و بعد از پاکی هم این سونو رو انجام دادم
روز ۸ دوره فولی ۱۵ و ۱۷ بزرگ نیست؟ ایا مشکلی هست؟
پرسش (1401/04/29):
تفسیر سونوگرافی روز هشتم سیکل
514
27
1401/04/29
سوال کننده
0
1401/04/29
سوال کننده

0
1401/04/29
سوال کننده

0
1401/04/29
سوال کننده
اینم مال ماه قبلیه
0
1401/04/29
hana ۱۳۸۰
عزیرم کیست هستن کیست فولیکولر
0
1401/04/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
چرا ماه قبل پزشکتان روکین تجویز کردند؟
چرا ماه قبل پزشکتان روکین تجویز کردند؟
0
1401/04/30
سوال کننده
چون تو سونو ماه قبلی که اینجا عکسشم گذاشتم کیست داشتم
0
1401/04/30
پزشک اوما
عزیزم در واقع در این ماه هم دو کیست دارید و ابعاد فولیکول ها برای این زمان از ماه بزرگ است، ممکن است همان کیست های ماه قبل باشند. به درمان ادامه داده و آزمایش کامل هورمونی انجام دهید ❤️
0
1401/04/30
سوال کننده
خانم دکتر ماه قبلی دکتر آزمایش هورمونی نوشت روز سومپریود انجام دادم جوابشم گذاشتم همینجا گفتین همه چیز خوبه
0
1401/04/30
سوال کننده
هنوز پیش دکترم نرفتم سونو و ازمایش رو نشونش بدم به نظر شما چیکار کنم ؟
0
1401/04/30
سوال کننده
خانم دکتر من الان چند ماهه درحال اقدامم و باردار نشدم بخاطر همینه؟
0
1401/04/30
پزشک اوما
عزیزم یک سوال قبلا هم پریودها منظم بوده؟
0
1401/04/30
سوال کننده
خانم دکتر من الان دو ساله پریود هام کاملا منظمه و اصلا ن درد و ن خونریزی انچنانی دارم که بگم حتی کمم هست و از روز سوم دیگه در حد لک میشه
0
1401/04/30
پزشک اوما
عزیزم بنابراین روز 13 سیکل سونوگرافی انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم ❤️
0
1401/04/30
سوال کننده
روز ۱۳ سیکلم امروز بود که رد شد اگ باردار نشدم ماه دیگه حتما
0
1401/04/30
سوال کننده
ممنونم ازتون🌺
0
1401/04/30
سوال کننده
ببخشید ایا علت باردار نشدنم تو این چند ماه همین میتونه باشه؟
1
1401/04/31
پزشک اوما
انشالله همین ماه باردار شوید عزیزم❤️❤️ همسرتان آزمایش داده اند؟
0
1401/04/31
سوال کننده
ازمایش اسپرم دکتر براش نوشته ولی نمیره انجام بده
1
1401/04/31
پزشک اوما
عزیزم حتما باید انجام دهند مشکلات باروری بسیاری از اوقات دوطرفه یا با عامل مردانه است
1
1401/04/31
سوال کننده
ممنونم 😊
1
1401/04/31
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌸🌸
1
1401/04/31
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




