سلام به روی ماهتون عزیزم
روزتون بخیر 🌸
جان دلم عکس تست ارسال نشده است
خانم دکتر عزیز
دوستم معاینه شده بود دکترش گفته زخم دهانه رحم داری آیا تو تستش نشون داده از زخم؟؟
سلام جانم
سوالات به ترتیب پاسخ داده میشوند و لطفا همانطور که بارها گفته شده سوالات غیر اورژانسی را در پشتیبانی طرح نکنید.
متاسفانه تست پاپ اسمیر گرفته شده برای دوستتان خوب گرفته نشده و برای ارزیابی نامناسب بوده است یعنی تست مختل است و باید مجددا تست پاپ اسمیر را پزشک اخذ کنند.
اما اگر سرویسیت یا همان زخم دهانه رحم دیده شده است، اول درمان را انجام داده و بعد تست را تکرار کنند. جهت درمان حتما اول درمان دارویی انجام شود و به هیچ عنوان در قدم اول فریز صورت نگیرد 🌸
دارو استفاده میکنه
پماد واژینال و قرص مترونیدازول
خوب الان باید دوباره تست تکرار کنه
و اینکه رحمش افتاده با معاینه تشخیص دادن بخاطر اون نیست که تست مختل شده
خیر جانم مختل بودن است بدلیل شیوه نمونه گیری غلط است و باید پزشک بعد اتمام درمان نمونه گیری را تکرار کنند🌸