Ooma
پرسش (1401/04/29):

سونوی آنومالی در ۱۷ هفته

سلام روز بخیر
دکترم گفت یکی دو روز بعد از ۱۸ هفتگی برو سونوی آنومالی بده ولی خودش زمان دقیقشو مشخص نکرد. حالا من چک کردم زمان سونوی من میفته توی تعطیلات تاسوعا عاشورا. میشه زودتر قبل از تعطیلات انجامش بدم؟ یعنی توی ۱۷ هفته و ۵ روز

بنظرم بعد تعطیلات برو
سلام من توهفته ۱۸رفتم،،،۱۷هفته و۳روزبودم
نه دیرتر برو من ۱۸ هفته و۳روز رفتم
بین۱۶تا۲۰هفته
سلام من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم
تا ۲۰ هفته مهلت دارید
بهترین زمانش 19 هفتس
من 18 هفته و 1 روز رفتم
سونوکه دقیق باشه ودکترش کاربلد،،همون۱۶هفته هم همه چیوتشخیص میده
آجی من۱۶هفته رفت همه چیوتشخیص دادن
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 💕
بله می‌توانید 17 هفته و 5 روز مراجعه کنید مشکلی ندارد یا اینکه بلافاصله بعد از عاشورا مراجعه نمایید در هر حال تاریخ انجام سونوگرافی قبل از هفته 19 باشد 🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.