سلام روز بخیر
دکترم گفت یکی دو روز بعد از ۱۸ هفتگی برو سونوی آنومالی بده ولی خودش زمان دقیقشو مشخص نکرد. حالا من چک کردم زمان سونوی من میفته توی تعطیلات تاسوعا عاشورا. میشه زودتر قبل از تعطیلات انجامش بدم؟ یعنی توی ۱۷ هفته و ۵ روز
پرسش (1401/04/29):
سونوی آنومالی در ۱۷ هفته
425
12
1401/04/29
سوال کننده
1
1401/04/29
💜 فاطیما 💜
بنظرم بعد تعطیلات برو
1
1401/04/29
سمیه 💙
سلام من توهفته ۱۸رفتم،،،۱۷هفته و۳روزبودم
0
1401/04/29
f mohamadi
نه دیرتر برو من ۱۸ هفته و۳روز رفتم
0
1401/04/29
سمیه 💙
بین۱۶تا۲۰هفته
0
1401/04/29
zahra j
سلام من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم
تا ۲۰ هفته مهلت دارید
تا ۲۰ هفته مهلت دارید
0
1401/04/29
خانم گل .
بهترین زمانش 19 هفتس
من 18 هفته و 1 روز رفتم
من 18 هفته و 1 روز رفتم
0
1401/04/29
سمیه 💙
سونوکه دقیق باشه ودکترش کاربلد،،همون۱۶هفته هم همه چیوتشخیص میده
0
1401/04/29
سمیه 💙
آجی من۱۶هفته رفت همه چیوتشخیص دادن
1
1401/04/29
پزشک اوما
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 💕
بله میتوانید 17 هفته و 5 روز مراجعه کنید مشکلی ندارد یا اینکه بلافاصله بعد از عاشورا مراجعه نمایید در هر حال تاریخ انجام سونوگرافی قبل از هفته 19 باشد 🌸
وقتتون بخیر 💕
بله میتوانید 17 هفته و 5 روز مراجعه کنید مشکلی ندارد یا اینکه بلافاصله بعد از عاشورا مراجعه نمایید در هر حال تاریخ انجام سونوگرافی قبل از هفته 19 باشد 🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




